  • Data: 2017-12-18 17:18:29
    Temat: Re: Google Maps a Naviexpert
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 18 Dec 2017 17:00:13 +0100, w
    <5a37e60e$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ale zrozum, ze to moze byc za pozno.
    > Czasem trzeba 30 km wczesniej zjechac z autostrady, czasem warto 600km
    > wczesniej wybrac inna trase.
    > (a potem na tej innej utworzy sie zator :-))

    Nigdy nie miałem problemów (w tym na autostradach), ale będziesz mi wmawiał że
    może być za późno.
    Nawigacje wybierające właściwą trasę 600km naprzód powstaną zaraz po pojawieniu
    się maszyn czytających ludziom w myślasz.

    > Ale Bolkow omijales ?
    > Wiec zator byl ... no chyba, ze ta boczna droga lepsza i zawsze omija
    > :)

    Zator tam gdzieś musiał być.

    > A byly, ale ja lubie zap*, to wcale nie dziwne :-)

    Czyli skoro czasy były do niczego, to i informacje o ruchu muszą być słabe.
    Jedno wynika z drugiego.

> [...]
    > Bolkowa znikl.
    >
    > Ani razu nie widac korka za Dobromierzem na podjezdzie ... dziwne.
    > A nie, przepraszam, jest troche czarnego przed ta stacja paliw.
    > Ale tam ciagle plasko - widzieli co sie dzieje i chcieli w lewo
    > skrecic ?
    > Ale skad tam korek, jesli z przeciwka niewiele jechalo ?
    > Chyba, ze ten czarny od Bolkowa nie znaczy, ze natezenie ruchu male.
    > Tak czy inaczej ok 18:00 NE Cie skierowal w strone korka ... ale moze
    > zarzut niesluszny, bo dobrze wiedzial, ze ma mozliwosci objazdu.

    Z Pecu wyjeżdżałem punkt 17:00, prognozowane 19:20 we Wrocku były typowe dla
    tej trasy, więc możesz dosyć dokładnie oszacować o której byłem w Lubawce.

    I pamiętaj, że dane z Targeo nie są perfekcyjne.