  • Data: 2017-12-18 18:45:47
    Temat: Re: Google Maps a Naviexpert
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p18t0b$ctk$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 18-12-2017 o 13:58, J.F. pisze:
    [...]
    >Mnie tak ostatnio Igo chciał wieźć z obwodnicy Wrocka do Poznania
    >przez Ostrów.
    >Za diabła nie dał się przekonać, że nie ma żsdnego problemu koło
    >Trzebnicy, nie i już.
    >Nie posłuchałem więc wiem.
    >Też pewnie miał jakieś dane sprzed kilku dni gdzie coś tam się działo
    >w okolicy....

    Akurat tam korek byl niemal stacjonarny przez poprzednie
    miesiace/lata.
    Do swiatel w Krynicznie, i pod Trzebnica w miare budow.

    Ale lada dzien maja oddac S5, czy moze juz oddali, i sie skonczy
    http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,22750502,
    zakonczyla-sie-budowa-drogi-s5-i-najwiekszego-skrzyz
    owania-we.html

    Z ta godzina mniej to przesada - moze po zakonczeniu prac pod
    Poznaniem, a to chyba jeszcze troche potrwa.

    No i nawigacja musi miec aktualne mapy.

    P.S. Nokia/Here jak zwykle przed terminem oddaje ...
    https://wego.here.com/directions/drive/wroc%c5%82aw,
    -polska/%c5%bbmigr%c3%b3d-zmigrod?_ga=2.240618051.19
    44220035.1513618572-1467443995.1513618572&map=51.260
    56,16.96927,10,normal

    ... czy juz mozna ? Ale skad te 11 minut korka :-)

    Tak czy inaczej - bedzie lepiej.

    J.