  • Data: 2017-12-18 17:59:32
    Temat: Re: Google Maps a Naviexpert
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Mon, 18 Dec 2017 17:00:13 +0100, w
    <5a37e60e$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Nigdy nie miałem problemów (w tym na autostradach), ale będziesz mi
    >wmawiał że
    >może być za późno.

    Autostrady docelowo maja miec zjazdy co 20-30 km, wiec czasem albo
    zjedziesz 30km wczesniej, albo utkniesz.

    >Nawigacje wybierające właściwą trasę 600km naprzód powstaną zaraz po
    >pojawieniu
    >się maszyn czytających ludziom w myślasz.

    Raczej wrózących.

    Taka np trasa Lubawka-Torun - mozna przez Lodz, GM podaje 502 km i
    5:01 teraz, albo przez Prochowice-Rawicz-Gniezno.
    380km, 5:37.
    A zdecydowac sie trzeba po ~40 km, w Bolkowie.

    I tu przyznaje, ze strategia NE, aby ignorowac nietypowe korki gdzies
    daleko jest sluszna.
    Dopoki sie nie okaze, ze drogowcy wlasnie remont zaczeli :-)

    >Czyli skoro czasy były do niczego, to i informacje o ruchu muszą być
    >słabe.
    >Jedno wynika z drugiego.

    Malo tych okazji do wyprzedzania, ale czasem mi sie zdarza.
    Jedni jada 3h, a inni 3:30.

    >Z Pecu wyjeżdżałem punkt 17:00, prognozowane 19:20 we Wrocku były
    >typowe dla

    Warunki sa ?

    >tej trasy, więc możesz dosyć dokładnie oszacować o której byłem w
    >Lubawce.
    >I pamiętaj, że dane z Targeo nie są perfekcyjne.

    wychodzi mi ok 17:50 ... No i na dwoje babka wrozyla.
    NE dobrze ocenil sytuacje/Targeo nieco przeklamuje, i pochwalic NE,
    czy z powodu malej ilosci uzytkownikow NE nic nie wiedzial o korku, a
    to raczej nie jest dobra cecha, mimo, ze ladnie wybrnal jak sie
    dowiedzial.

    No i GM teraz z Peca to prowadzi przez Okraj ... sam pare razy tak
    jechalem, bo nie chcialem kilometrow nadrabiac przez Lubawke :-)

    J.