  • Data: 2017-12-18 15:54:48
    Temat: Re: Google Maps a Naviexpert
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 18 Dec 2017 05:03:26 -0800 (PST), w
    <d...@g...c
    om>, Bolko
    <s...@g...com> napisał(-a):

    > Nie znam okolic ale rozumiem że wyjechałeś z tej Lubawki z nad granicy?
    >
    > wg mapy to jest ok 120 km i ok 1h50m jazdy

    Do centrum pewnie tak, dla mnie to ok. 107km.

    > 17 minut jesteś do tyłu w stosunku do planu
    > mimo że nie jechałeś w korkach.
    > Tak nie bardzo wiem w czym jest lepszy NE?

    Z GM byłby do tyłu o następne 23min, zakładając że prawidłowo ocenił przyjazd
    swoją trasą na 20:00. Ja wolę dojechać na 19:37, a nie 20:00, ale ja truskawki
    cukrem...

    (Ale widząc jaka jest szklanka na lokalnych zapewne kląłbym bardziej na fakt,
    że muszę pół trasy jechać po lodzie)