  • Data: 2017-12-18 17:00:13
    Temat: Re: Google Maps a Naviexpert
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    >Mon, 18 Dec 2017 15:28:13 +0100, w
    ><5a37d07d$0$662$65785112@news.neostrada.pl>,

    >A tego to nigdy nie przewidzisz. W NE co 2min masz aktualizację
    >trasy, więc w
    >razie likwidacji korka masz od razu zmianę trasy.

    Ale zrozum, ze to moze byc za pozno.
    Czasem trzeba 30 km wczesniej zjechac z autostrady, czasem warto 600km
    wczesniej wybrac inna trase.
    (a potem na tej innej utworzy sie zator :-))

    >Czas zaczął rosnąć, bo warunki były trudne -- padało i na drodze była
    >szklanka.
    >W Kamiennej prognozował ok. 19:32, gdy wjeżdżałem na DK5 było 19:36.

    Ale Bolkow omijales ?
    Wiec zator byl ... no chyba, ze ta boczna droga lepsza i zawsze omija
    :)

    >Zawodziła mnie, gdy używałem GM :). Tak właśnie czułem, że jakąś
    >manianę mi
    >odwala z trasami i proponuje dziwne objazdy.

    Prawde mowiac to wrazenie mam podobne :-)
    Dodaj do tego klopoty inne plus watpienie w informacje z yanosika i
    wychodzi moja opinia :-)

    >A prognozowane czasy to zawsze były do niczego.

    A byly, ale ja lubie zap*, to wcale nie dziwne :-)

    >I gdzie oni pojadą skoro droga nieprzejezdna. Najwyżej mogą
    >przejechać do ronda
    >i stanąć na końcu korka.

    Ale jak ich jest nieduzo, to nie zablokuja wyjazdu z miasta.

    >Mogę się założyć, że korek był w obie strony.
    >Chyba na targeo są dane historyczne, więc możesz sprawdzić.

    A sa. Do 17:00 korka niemal nie bylo,
    miedzy 17:00 a 17:30 cos sie zaczelo tworzyc za Bolkowem do
    Dobromierza.
    Miedzy 17:30 a 18:00 do zrobilo sie czarno do szczytu gorki, oraz
    czerwono w strone Bolkowa - ale to juz daleko za szczytem.
    Jakis wypadek moze ?
    miedzy 18:00 a 18:30 sytuacja byla podobna, ale korki jakby mniejsze.
    miedzy 18:30 a 19:00 korek jakby sie wydluzyl, ale ten w strone
    Bolkowa znikl.

    Ani razu nie widac korka za Dobromierzem na podjezdzie ... dziwne.
    A nie, przepraszam, jest troche czarnego przed ta stacja paliw.
    Ale tam ciagle plasko - widzieli co sie dzieje i chcieli w lewo
    skrecic ?
    Ale skad tam korek, jesli z przeciwka niewiele jechalo ?
    Chyba, ze ten czarny od Bolkowa nie znaczy, ze natezenie ruchu male.

    Tak czy inaczej ok 18:00 NE Cie skierowal w strone korka ... ale moze
    zarzut niesluszny, bo dobrze wiedzial, ze ma mozliwosci objazdu.

    Za to GM ... podejrzewam, ze Cie pokierowal przez Chelmsko i
    Mieroszow.
    Tej drogi nie znam, ale nie wyglada mi to na droge pierwszej
    kolejnosci odsniezania. Ani drugiej. Ani trzeciej ... widac trzeba sie
    wykazac inteligencja wlasna, ale w obliczu korka ... kto wie ... pod
    warunkiem posadania łopaty w bagazniku :-)

    J.