    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Date: Fri, 11 Jun 2010 14:43:54 -0500
    <hul5hv$h2e$1@news.onet.pl> <hulcbp$fmi$1@news.task.gda.pl>
    <h...@p...onet.pl> <huncet$nds$1@news.task.gda.pl>
    <h...@p...onet.pl> <huniln$72l$1@news.task.gda.pl>
    <h...@p...onet.pl> <huq3hg$htl$1@news.onet.pl>
    <h...@p...onet.pl> <husokm$lpo$1@news.task.gda.pl>
    <h...@p...onet.pl>
    <4c1235af$0$2607$65785112@news.neostrada.pl>
    <h...@p...onet.pl> <hutfdd$e9a$1@news.onet.pl>
    <h...@p...onet.pl> <hutlpb$u2r$1@news.onet.pl>

    "Jurand" <j...@i...pl> wrote in message
    news:hutlpb$u2r$1@news.onet.pl...

    > Bo piszesz takie bzdury z takim przekonaniem o swojej racji, że szczęka
    > opada.

    I to daje Ci przekonanie że jesteś debilem? Dlaczego? :-)

    > Kupuje używaną, oryginalną, nie uszkodzoną. I cała Twoja teoria o rdzy
    > może sobie pójść w buty. A jeśli robi naprawę z OC - tak, kupuje nową w
    > serwisie i za to zwraca ubezpieczyciel.

    Pomyłka - mówimy o kupnie naprawionego auta.
    Nie o tym jak Ty to naprawisz.

    A więc może być róznie - wiesz że klapa była malowana ale ani nie wiesz
    co to za klapa, ani czy ma ocynk ani czy podkład itp... Loteria.

    Jednym to nie przeszkadza, innym przeszkadza.

    > Już Ci pisałem - nie kupuje się elementów blacharskich typu zamiennik z
    > Tajwanu. 3x lepiej jest kupić UŻYWANY element, odkręcony z takiego
    > samochodu, w którym uszkodzeniu uległa inna część auta.

    Ale po co mi to mówisz??? To jest nie na temat.
    Piszemy o kupowaniu naprawionych blacharsko/lakierniczo aut.
    A więc kupując takie auto nie wiesz jakie blachy były użyte.

    > Aż 3 grubości. Podkład, baza, lakier bezbarwny.

    > Chyba śnisz ;) Kto Ci takich bajek naopowiadał?

    To, że Ty o czymś nie wiesz nie znaczy że to nie istnieje.

    > Aha, jasne. Żebyś się nie zdziwił, jak miękkie obecnie są lakiery wodne i
    > jak bardzo nieodporne na uderzenia kamieni.
    > Mam dla Ciebie radę - weź poczytaj sobie o technologii lakierowania aut.
    > Obecnej technologii. Bo masz duuuże braki.

    W porząsiu mistrzuniu. Ty jesteś wszechwiedzący i nieomylny.
    Ale mimo to nie wiedziałeś o specjalnym malowaniu przedniego pasa
    klapy silnika... ech.