    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Gaz prince sie nie włącza.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <prd87mj7xtx5$.6702wekbl40w.dlg@40tude.net> <o6g0sj$uh0$1@gioia.aioe.org>
    <1kc6xmeip6wzb$.184fv630vthif$.dlg@40tude.net>
    <o6li34$u68$1@gioia.aioe.org> <12otx1dmesfrm$.4jtar0la52p.dlg@40tude.net>
    <o77cvs$1au$1@gioia.aioe.org> <k...@4...net>
    <o77uil$unv$1@gioia.aioe.org>
    <1xbknonmaxfvg.1wneephdbttdw$.dlg@40tude.net>
    <o7afip$ob0$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net>
    <o7asfp$1e5l$1@gioia.aioe.org>
    <489wd4ox1fyz$.1eriaq5852kua.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <o7fufk$87m$1@gioia.aioe.org>
    Date: Wed, 8 Feb 2017 22:16:48 +0100

    Dnia Wed, 8 Feb 2017 21:19:02 +0100, Janusz_k napisał(a):

    > No właśnie :)

    > Oki, co nie zmienia faktu że jak widzisz prins ma to inaczej rozwiązane
    > niż inne instalacje i to działa :) uprościli dzięki temu kompa i proces
    > regulacji.

    No raczej w drugą stronę.
    Bo uprościli montaż, wyeliminowali miejsce na popełnienie błędu przez
    instalatora który może trafić z wpięciem kompensacji ciśnienia w jakąś falę
    stojącą w kolektorze.
    Za to komputer ma więcej roboty, bo zamiast pneumatycznej kompensacji musi
    to zrobić elektronicznie.

    W sumie fajnie jest pomyślana ta instalacja, ale ciekawe jak sobie radzi z
    tzw. "trudnogazowalnymi" samochodami w których są różne dziwne patenty
    rozwiązujące jakieś problemy z zasilaniem w benzynę, których to problemów
    nie ma zasilanie w gaz i samo "robienie tak jak robi benzyna" nie
    wystarczy.

    > Co nie zmienia faktu że czeka mnie rozbiórka reduktora, a nie
    > mogę auta zostwić bez niego i jezdzić na benzynie bo obieg chłodzenia
    > musiałbym pozatykać.

    Jak masz połączony szeregowo z narzewnicą, to wystarczy połaczyć to co
    wchodzi do reduktora z tym co wychodzi.
    Jak równolegle to jeszcze zagiąć wąż i zacisnąć jakąś trytką.

    W sumie i tak coś będziesz musiał zrobić, bo inaczej Ci płyn ucieknie, no
    chyba że jakoś do góry nimi sięgniesz powyżej poziomy płynu.