eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGaz prince sie nie włącza. › Re: Gaz prince sie nie włącza.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gaz prince sie nie włącza.
    Date: Wed, 8 Feb 2017 21:19:02 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 45
    Message-ID: <o7fufk$87m$1@gioia.aioe.org>
    References: <o6dehi$q15$1@gioia.aioe.org>
    <1mge072zt28li$.mc1a6dbkx77o.dlg@40tude.net>
    <o6doq0$1d8d$1@gioia.aioe.org>
    <prd87mj7xtx5$.6702wekbl40w.dlg@40tude.net> <o6g0sj$uh0$1@gioia.aioe.org>
    <1kc6xmeip6wzb$.184fv630vthif$.dlg@40tude.net>
    <o6li34$u68$1@gioia.aioe.org> <12otx1dmesfrm$.4jtar0la52p.dlg@40tude.net>
    <o77cvs$1au$1@gioia.aioe.org> <k...@4...net>
    <o77uil$unv$1@gioia.aioe.org>
    <1xbknonmaxfvg.1wneephdbttdw$.dlg@40tude.net>
    <o7afip$ob0$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net>
    <o7asfp$1e5l$1@gioia.aioe.org>
    <489wd4ox1fyz$.1eriaq5852kua.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: nLfJyvCoONJDOZwMwJAuMQ.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.7.0
    X-Antivirus: avast! (VPS 170208-0, 2017-02-08), Outbound message
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2599190
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-02-07 o 00:53, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Tue, 7 Feb 2017 00:42:28 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    >
    >> Dnia Mon, 6 Feb 2017 23:14:17 +0100, Janusz_k napisał(a):
    >>
    >>> Jedyna rurka z reduktora do kolektora to zawór nadmiarowy i nawet nie
    >>> polecają go tam podłączać, bo nadmiar gazu dusi silnik.
    >>
    >> A no i jeszcze pytanie co masz zrobione z tym króćcem jeśli nie masz go
    >> podłączonego do kolektora.
    >>
    >> Bo to jest przewód który prowadzi na drugą stronę membrany i tam jest
    >> komora z pewną ilością powietrza.
    >
    > Dobra... doczytałem w instrukcji :)
    No właśnie :)

    >
    > Są dwa rodzaje reduktorów - z kompensacją ciśnienia (i one mają MAP w
    > nazwie) i muszą być podłączone do kolektora dolotowego.
    > I bez kompensacji - wtedy są regulowane względem ciśnienia atmosferycznego.
    >
    > A overpressure hose to faktycznie zawór upustowy którym reduktor może
    > wypchnąć nadmiar gazu w sytuacji kiedy wtryskiwacze są zamknięte, a gaz
    > "uwięziony" w reduktorze zwiększy objętość z powodu ogrzania.
    >
    > A komputer gazowy mając czujnik ciśnienia gazu przelicza na te efekty
    > zmiany ciśnienia poprawkę.
    >
    > Z kolei rodzaj systemu kompensacji ciśnienia benzyny konfiguruje się
    > programem przez interface.
    >
    > Czyli pewnie masz prawidłowo podłączone.
    >

    Oki, co nie zmienia faktu że jak widzisz prins ma to inaczej rozwiązane
    niż inne instalacje i to działa :) uprościli dzięki temu kompa i proces
    regulacji. Co nie zmienia faktu że czeka mnie rozbiórka reduktora, a nie
    mogę auta zostwić bez niego i jezdzić na benzynie bo obieg chłodzenia
    musiałbym pozatykać.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: