  • Data: 2019-11-05 17:09:16
    Temat: Re: Full HD
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 5 listopada 2019 16:31:42 UTC+1 użytkownik marek napisał:

    > Gdzieś mi się zapodział się raport z AIDA.
    > 3,00 GHz, ...

    I na pewno dwa procesory? A nie jest z hyper-threading (bo nawet nie z multi-core, to
    dopiero pentium D miało)?
    Jakieś AIDA nic mi nie mówi, dawaj cat /proc/cpuinfo

    > DDR. TN od 1024 w górę,

    O, to DDRy 1GB bym miał, ale muszę z tramwaju ukraść, tzn. na tramwaj pójdą 256MB ;P

    > Tego nie podajemy. Marka zaklejona taśmą jak w TV POLSAT marki pojazdów ;).
    > Klient testuje, testuje, testuje. Płaci. Zrywa sobie "banderolkę".
    > I to jaka to jest marka okazuje się nieistotne.

    To ja bym potestował jak klapa wróci z lakierni.
    Tylko gdzie Was szukać?

    > Nie ma.
    > Dajemy 1 miesiąc gwarancji na sprzęt, a 6 mies na system.
    > Bateria nowa.

    6 miesięcy gwarancji na win xp podłączane do internetu? No optymizm...
    A na tego mojego z wadą też mieliśmy miesiąc gwarancji, podziałał dużo dłużej, ale w
    końcu mu się ten kondesator urwał.
    A ile może kosztować taka naprawa u Was?

    > Bo szybciej ładuje się do RAM niż z DVD.
    > Bo jest taniej dla klienta.

    Ale ja pytam nie o to, po co dawać live na hdd w porównaniu z live na dvd, tylko o
    to, po co dawać live na hdd w porównaniu z "normalną" instalką na hdd?
    I to jeszcze przy 256MB RAM?