  • Data: 2019-11-05 17:48:30
    Temat: Re: Full HD
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 5 listopada 2019 17:26:00 UTC+1 użytkownik marek napisał:

    > z HT.

    Dwa procesory, oba z HT?
    Czy jeden, ale z HT - udający dwa?

    > Teraz żartujesz?

    Nie używam więc nic mi nie mówi.
    Chyba że pod Linuxa też jest.

    > wejdą dwie

    A te obecne 512MB to w jednej czy w dwóch 256? Bo muszę mieć co podmienić na
    tramwaje, a SODIMMów DDR innych nie mam niezepsutych.
    Ciekawe, czy wyszły kiedykolwiek SODIMM DDR 2GB - a jeśli, czy jakiś komputer je
    obsługuje? ;>

    > My to przesada, bo jest nas dwóch. A gdzie masz najbliżej?

    To z dojazdem? W sumie wspomnianego niżej HP NC6000 też na giełdzie kupiliśmy - ale
    jak się okazało, że padnięty zasilacz, to następnego dnia gościu przywiózł mi go do
    pracy.
    Z obecnie maltretowanym HP jakiś tam nx, też z giełdy, był potem dowóz pod dom chyba
    RAMu - nie pamiętam, czy też coś nie działało, czy chcieliśmy rozszerzyć do 8GB, ale
    nie mieli na miejscu kostek.

    Wracając do dojazdu - DC, mokotów koło galmoku dom (raczej weekend) albo ursynów przy
    onkologii (w tygodniu).

    > Podaj model.

    Ufff, nawet udało się znaleźć w necie bez wyciągania komputera z pawlacza - HP
    NC6000. Problem powszechnie opisany w necie.

    > Pomyśl.

    No właśnie nie mam pomysłu - żeby nie popsuł? To może w instalce nie dawać mu roota?
    Albo jeszcze lepsze - zróbcie takiego live windows, to byłoby przydatne.

    > 256 to jest ale w tym Twoim "tramwaju".

    OK, niech będzie 512 - to też przymało, ale jak kto chce.
    A na tramwajach mam od 128MB SDRAM, przez 256MB - te dwa na najstarszych
    niezezłomowanych koomputerach - potem 512MB lub 1GB DDR - to na nieco młodszych - a
    najnowszych z 2GB już chyba DDR3 jeszcze na jazdy nie puściłem.