  • Data: 2019-11-05 18:19:30
    Temat: Re: Full HD
    Od: marek <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 5 Nov 2019 08:48:30 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Dwa procesory, oba z HT? Czy jeden, ale z HT - udający dwa?

    WinXP widział 2......... odpalilem Slackware też widzi 2.
    wygląda na to, że 4 ;)

    > Nie używam więc nic mi nie mówi. Chyba że pod Linuxa też jest.

    Też jest, ale szału nie ma.

    > A te obecne 512MB to w jednej czy w dwóch 256?
    2x256

    > Bo muszę mieć co
    > podmienić na tramwaje, a SODIMMów DDR innych nie mam niezepsutych.
    > Ciekawe, czy wyszły kiedykolwiek SODIMM DDR 2GB - a jeśli, czy jakiś
    > komputer je obsługuje? ;>

    Co Ty masz z tymi tramwajami?

    A w czym problem?

    > To z dojazdem?
    Może być ;).

    > W sumie wspomnianego niżej HP NC6000 też na giełdzie
    > kupiliśmy - ale jak się okazało, że padnięty zasilacz, to następnego
    > dnia gościu przywiózł mi go do pracy. Z obecnie maltretowanym HP jakiś
    > tam nx, też z giełdy, był potem dowóz pod dom chyba RAMu - nie pamiętam,
    > czy też coś nie działało, czy chcieliśmy rozszerzyć do 8GB, ale nie
    > mieli na miejscu kostek.
    >
    > Wracając do dojazdu - DC, mokotów koło galmoku dom (raczej weekend) albo
    > ursynów przy onkologii (w tygodniu).

    To trochę kawałek (Krk).

    > Ufff, nawet udało się znaleźć w necie bez wyciągania komputera z
    > pawlacza - HP NC6000. Problem powszechnie opisany w necie.

    Luknę jak znajdę chwilę. Nie obiecuję, że w tym tygodniu.

    > No właśnie nie mam pomysłu - żeby nie popsuł?
    Ciepło.

    > To może w instalce nie
    > dawać mu roota?
    A Live ma........ roota.

    > Albo jeszcze lepsze - zróbcie takiego live windows, to
    > byłoby przydatne.

    Do czego było by? No i który Win?
    Live na DVD czy na HDD?

    > OK, niech będzie 512 - to też przymało, ale jak kto chce.
    Mi wystarcza w zupełności.

    > A na
    > tramwajach mam od 128MB SDRAM,
    > przez 256MB - te dwa na najstarszych
    > niezezłomowanych koomputerach
    Mam takiego co i na 256 chodzi Live z CD/DVD i z HDD.
    Mam takiego co i na 128 chodzi Live z CD/DVD i z HDD.

    > - potem 512MB
    W zupełności wystarcza do odpalenia chroma z lutego br.
    Oczywiście bez szaleństw z zakładkami.

    > lub 1GB DDR - to na nieco
    > młodszych
    Spoko.

    > - a najnowszych z 2GB już chyba DDR3 jeszcze na jazdy nie
    > puściłem.
    2GB DDR3..... chodzi jak żyleta.