  • Data: 2021-05-05 12:28:16
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.05.2021 o 12:00, J.F pisze:

    > Ale jak ma mnie ruszac, jesli ja jednym autem moge spalic 5/100 albo
    > 15/100.
    > To jakie jest to "rzeczywiste spalanie", ktore oni maja podac?
    >
    > Wiec zostala odgornie okreslona norma pomiaru, laboratorium mierzy
    > wedle tej normy, oni podaja wyniki ... i jak bedziesz jezdzil tak jak
    > w tej normie, to powien palic tyle ile napisano, tak mysle ze +/-10%,
    > bo to nie apteka. Pretensje do unijnych komisarzy, ze norma z d*
    > wyciagnieta i nikt tak nie jezdzi. A moze tylko ty tak nie jezdzisz.
    >
    > To co - ma producent wpisac "spalanie od 5 do 15l/100, a nawet wiecej"
> [...]

    Praktyczne, czyli brane z testów drogowych. Jasne, niech piszą prawdę
    jakby ona nie wyglądała, a nie idiotyczne licytowanie się i próby
    wykazania przewagi że ich wyrób w laboratorium przejeżdża na mniejszej
    kropli paliwa.

    Komisarze nie maja z tym nic wspólnego to ogólny spisek wielkiego
    kapitału aby z ludzi robić debili.

    Daewoo to chyba była jedna z najbardziej wiarygodnych firm pod względem
    wiarygodności spalania, aż oczy wybałuszyłem na stacji paliwowej gdy
    zobaczyłem ile spala Tico. Ale był to jedyny wyjątek niewiele
    zakłamujący deklarowane przez producenta spalanie.