  • Data: 2012-07-18 13:20:56
    Temat: Re: Fakty TVN 16.07.2012 - materiał o podwyżkach mandatów....
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.07.2012 21:59, anacron wrote:

    > Egzemplarz który miałem w ręku po podaniu 10V z zasilacza nadal
    > dokonywał pomiary.
    Opieram się o dane od producenta dostępne w sieci - tam podają, że
    zmiana napięcia zasilania o +-10% powoduje przerwanie pomiaru.

    > Ten jeden konkretny był uszkodzony,
    Nie mam pojęcia, ale jakikolwiek generator częstotliwości musi mieć
    bardzo dobrze ustabilizowane źródło zasilania, albo będzie tak pływał,
    że nie da się przeprowadzić kalibracji, nie mówiąc o legalizacji.

    Michoo