  • Data: 2012-07-18 17:23:33
    Temat: Re: Fakty TVN 16.07.2012 - materiał o podwyżkach mandatów....
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello anacron,

    Wednesday, July 18, 2012, 3:07:26 PM, you wrote:

    > Yhy, a stany nieustalone (przejściowe) to fikcja teoretyków. Tak wiem,
    > rozumiem, wręcz przyswajam. :)

    Nie odróżniasz pomiaru napięcia zasilania od pomiaru zakłóceń.

    > No to widać nie miałeś dobrego miernika w ręku, a przynajmniej takiego
    > dobrego nie podłączałeś do gniazda zapalniczki.

    Bo i po co - wiem bez tego, czego mogę się spodziewać.

    > Oczywiście zakładam że rozumiesz znaczenie słowa "chwilowe",
    > "skokowe" i "graniczne".

    A ty rozumiesz pojęcie "zakłócenia"? Bo zapewniam cię, że w instalacji
    samochodowej poziom zakłóceń może przekroczyć poziom napięcia
    zasilania. I od tego są filtru na wejściu czułych odbiorników, żeby
    napięcie zasilania z zakłóceń oczyścić.

    > Jakbyś był we Włocławku podjedź swoim autem ze sprawną instalacją i
    > podłączymy mój miernik,

    Ale po co - mam w domu sprzęt wystarczający.

    > który następnie podłączymy do laptopa,

    Laptopa? Ty piszesz coś o dobrym sprzęcie?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan