  • Data: 2011-04-10 23:18:26
    Temat: Re: FPGA - symulacja
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.04.2011 00:54, MH pisze:

    > ==============
    >
    > No to jeszcze raz "step by step" :
    >
    > 1) Wyobraż sobie , że mam zaimplementowany w FPGA licznik binarny N-bitowy.
    > Mamy jakiś tam zegarek , który go napędzna.. N-bitów wyjściowych licznika
    > , "napędza" przetwornik DAC z jakimś tam napięciem referencyjnym..
    > Co zobaczysz na oscyloskopie , oglądając wyjście DAC ?? Przebieg dodatni
    > piłokształtny .. LOGICZNE ??
    >
    > - JAK TO GRAFICZNIE "ANALOGOWO" POKAZAĆ NA MULTISYMIE ??
    W multisimie nie wiem, w modelsimie można wybrać 'bus' i kazać
    przedstawić jako analog - może u Cibie też jest taka opcja?

    > 3) Odczytywać dane wyjściowe (numeryczne) z symulatora , skalowć je a
    Zapis do plików jest zdaje się częścią standardu VHDL. Możesz z poziomu
    testbench-a wygenerować ładne wyjście tekstowe z którego potem nakarmisz
    excela, gnuplota, czy co tam masz pod ręką.

    > następnie przez cały dzień robić wykres na milimetrowym , i analizować czy ma
    > to sens ??
    Nie ma kompletnie sensu - od wielu lat mamy komputery.

    Michoo