  • Data: 2012-04-19 02:54:20
    Temat: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Myslisz ze einstein znal doskonale niemiecka interpunkcje i gramatyke ?

    Nie wiem co to jest einstein. Jesli zas chodzi o Einsteina, to Internetu
    wtedy nie bylo. Swoje prace publikowalo sie w czasopismach, biuletynach,
    ksiazkach i z cala pewnoscia jesli sam autor popelnil blad, to korektor
    (czy jak sie ten gosc od sprawdzania nazywal) to poprawial. Einstein za
    mlodu byl urzednikiem w urzedzie patentowym i z pewnoscia niegramotnego
    by tam nie wzieli.
    O ile pisanie bez "pl-literek" w usenecie jest dopuszczalne, to
    wlasciciel forum moze narzucic takie czy inne zasady. Cenzurowanie
    wypowiedzi jest oczywiscie naganne, ale czy fajniej by Ci bylo, gdyby
    moderator dopisywal za kazdym razem jakie byki strzeliles?
    Ja bylbym wdzieczny za zwrocenie uwagi, byloby mi wstyd i tyle, ale z
    tego co widze, Ty wszczalbys awanture.
    Jesli szanujesz swojego rozmowce, to okaz mu to wypowiadajac sie na
    poziomie godnym czlowieka rozumnego. Na tej samej zasadzie, jesli
    idziesz na egzamin, czy na rozmowe kwalifikacyjna, to ubierasz sie w
    miare elegancko, a nie idziesz prosto z silowni w dresie z piwskiem w dloni.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa