  • Data: 2012-04-19 10:18:09
    Temat: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Od: Tomek <...@...z> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-19 09:47, Artur M. Piwko pisze:

    > I tak powinny postępować wszystkie osoby z objawami dyslekcji?.

    Wszyscy czepiają się tej nieszczęsnej pisowni - jest ważna, bo pozwala
    dobrze działać wyszukiwarce i w miarę łatwo słownikiem sprawdzić, czy
    nie ma jakichś rażących błędów, ale to nie tylko o nią chodzi. Dla
    mnie ważniejsza jest poprawność gramatyczno-logiczna wypowiedzi. O ile
    jakiś błąd w pisowni mogę sobie "w locie" skorygować, o tyle
    niepoprawna konstrukcja zdań znacznie utrudnia zrozumienie tekstu, a
    nie da się jej sprawdzić automatem.