    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ecodriving na egzaminie
    Date: Sat, 5 Dec 2015 17:00:36 +0000 (UTC)

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Ja też nie. Na szczęście, bo w sumie ten ecodriving wcale nie jest
    > taki eco. Na niskich obrotach masz małą moc, a co za tym idzie
    > najniższą sprawność. To już lepiej przeciągnąć do 4000 przy ruszaniu.
    > A nieststy jedną z zasad ekodrivingu jest kretyńskie trzymanie na
    > niskich obrotach. Ani to ekologiczne tak naprawdę, ani zdrowe dla
    > silnika, a rozpieprzenie silnika i wymiana samochodu jest aekologiczna
    > (wyprodukowanie samochodu to tyle energii co on spali przez jakieś 10
    > lat).

    Drogi Shreku, czy mogłbys przestac opowiadac głupoty na temat poprawnie
    stosowanego ecodrivingu?

    On ani nie polega na jezdzeniu na niskich obrotach, ani na mułowatosci.

    Polega na sprawnym ruszaniu, zapinaniu mozliwie najwyzszego biegu na
    toczenie sie i przede wszystkim: NA PRZEWIDYWANIU.

    > A co do braku umiejętności - czego oczekujesz, skoro na szkoleniu i
    > egzaminie oczekuje się właśnie mułowatości?

    Niczego nie oczekuje.
    Zastanawiam sie tylko skąd wniosek, ze 90% kierowców na drodze jezdzi
    według nowych zasad na nowych egzaminach.
    Twierdze, ze to nie zadne eko a zwykły brak umiejetnosci, troska o samochod
    i ogólny brak rozumienia ruchu, zasad skąd się biorą korki, płynnego
    właczania się do ruchu etc.