  • Data: 2015-12-05 19:11:53
    Temat: Re: Ecodriving na egzaminie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05.12.2015 19:00, Budzik wrote:

    > Czyli co? Niektorzy niedouczeni tak rozumieją wiec bedziesz powtarzał
    > bzdury?

    Sorry - jak widzisz nawet urzędowo jest on tak rozumiany. Dlatego
    takiemu ekodrajwingowi mówię stanowcze nie. Poza tym jak ktoś już jest
    rozgarnięty i wie co to rzeczywisty ecodriving, to powinien też spojrzeć
    szerszym widokiem na swoją jazdę i jej skutki. Czyli np co z tego, że on
    zaoszczędzi pól kielonka benzyny, jak wszyscy za nim staną na czerwonym,
    bo jemu sie nie opłaca przyspieszyć - on zdąży.

    > Ale to ze wzgledu na brak umiejetnosci kursanta.

    I przekroczenie 2600 powoduje rozpadnięcie się samochodu czy jak?

    > Ale z jaka teza teraz dyskutujesz?
    > Bo ja nie twierdze ze tego nie ucza bo nie mam o tym pojecia co aktualnie
    > jest trendy na L-kach...

    Przecież w tym wątku napisano wraz z odnośnikiem do rozporządzenia.

    Shrek.