-
X-Received: by 10.49.30.105 with SMTP id r9mr1518984qeh.27.1369343575703; Thu, 23 May
2013 14:12:55 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.30.105 with SMTP id r9mr1518984qeh.27.1369343575703; Thu, 23 May
2013 14:12:55 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!t14no489416qam.0!news-out.google.com!y6ni51130qax.0!nntp.google.com!ch1n
o854821qab.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mai
l
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 23 May 2013 14:12:55 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <519e28ee$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.74.232.149;
posting-account=LpUaEQoAAAChbmGlVtD1HvoHR_EFE-Ku
NNTP-Posting-Host: 89.74.232.149
References: <8...@z...googlegroups.com>
<3...@g...com>
<519e28ee$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <0...@g...com>
Subject: Re: Dwumasa kontra jednomasa.
From: Jimiasty <j...@g...com>
Injection-Date: Thu, 23 May 2013 21:12:55 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493133
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 23 maja 2013 16:34:22 UTC+2 użytkownik Stefan Szczygielski napisał:
> Sposób pracy silnika przeciwsobnego nie ma tu aż tak dużo do rzeczy jak
> generowany przez niego moment, który jakoś trzeba za pośrednictwem
> sprzęgła zapiąć i przenieść.
A bo ja wiem czy ten moment jest taki monstrualny - 226Nm z 2.5l.
> Nawet bym się zastanowił, czy silnik
> ruszający z nominalnie niższych obrotów jałowych w kontekście sprawy
> koła dwumasowego wręcz zadania nie utrudnia.
Nie kumam co miales na mysli...
> Ja tam bym się z tym dość mocno nie zgodził. Praca sprzęgłem i zapięcie
> przeniesienia napędu są zdecydowanie bardziej ,,brutalne'' ale
> jednocześnie jakby bardziej responsywne - mnie tam taki wariant bardziej
> odpowiada,
Wydaje mi sie, ze ta brutalnosc jest spowodowana nowym sprzeglem a nie kolem
zamachowym.
> Płynnie dynamicznie
> ruszyć jest w każdym bądź razie odczuwalnie trudniej,
Tu mam odmienne odczucia. Mozna ruszyc na polsprzegle bez gazu. Z dwumasa mi gasl i
wogole ciezko bylo manewrowac na polsprzegle.
> podobnie szybka zmiana pomiędzy I a II biegiem.
No niestety tez tak mam.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.05.13 00:50 Konfabulator
- 24.05.13 01:01 Konfabulator
- 24.05.13 18:55 LEPEK
- 25.05.13 17:44 Stefan Szczygielski
- 25.05.13 19:49 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=