eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDwumasa kontra jednomasa. › Re: Dwumasa kontra jednomasa.
  • X-Received: by 10.49.30.105 with SMTP id r9mr1518984qeh.27.1369343575703; Thu, 23 May
    2013 14:12:55 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.30.105 with SMTP id r9mr1518984qeh.27.1369343575703; Thu, 23 May
    2013 14:12:55 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!t14no489416qam.0!news-out.google.com!y6ni51130qax.0!nntp.google.com!ch1n
    o854821qab.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mai
    l
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 23 May 2013 14:12:55 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <519e28ee$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.74.232.149;
    posting-account=LpUaEQoAAAChbmGlVtD1HvoHR_EFE-Ku
    NNTP-Posting-Host: 89.74.232.149
    References: <8...@z...googlegroups.com>
    <3...@g...com>
    <519e28ee$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <0...@g...com>
    Subject: Re: Dwumasa kontra jednomasa.
    From: Jimiasty <j...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 23 May 2013 21:12:55 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493133
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 23 maja 2013 16:34:22 UTC+2 użytkownik Stefan Szczygielski napisał:

    > Sposób pracy silnika przeciwsobnego nie ma tu aż tak dużo do rzeczy jak
    > generowany przez niego moment, który jakoś trzeba za pośrednictwem
    > sprzęgła zapiąć i przenieść.

    A bo ja wiem czy ten moment jest taki monstrualny - 226Nm z 2.5l.

    > Nawet bym się zastanowił, czy silnik
    > ruszający z nominalnie niższych obrotów jałowych w kontekście sprawy
    > koła dwumasowego wręcz zadania nie utrudnia.

    Nie kumam co miales na mysli...

    > Ja tam bym się z tym dość mocno nie zgodził. Praca sprzęgłem i zapięcie
    > przeniesienia napędu są zdecydowanie bardziej ,,brutalne'' ale
    > jednocześnie jakby bardziej responsywne - mnie tam taki wariant bardziej
    > odpowiada,

    Wydaje mi sie, ze ta brutalnosc jest spowodowana nowym sprzeglem a nie kolem
    zamachowym.

    > Płynnie dynamicznie
    > ruszyć jest w każdym bądź razie odczuwalnie trudniej,

    Tu mam odmienne odczucia. Mozna ruszyc na polsprzegle bez gazu. Z dwumasa mi gasl i
    wogole ciezko bylo manewrowac na polsprzegle.

    > podobnie szybka zmiana pomiędzy I a II biegiem.

    No niestety tez tak mam.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: