eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDwumasa kontra jednomasa.Re: Dwumasa kontra jednomasa.
  • Data: 2013-05-23 23:12:55
    Temat: Re: Dwumasa kontra jednomasa.
    Od: Jimiasty <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu czwartek, 23 maja 2013 16:34:22 UTC+2 użytkownik Stefan Szczygielski napisał:

    > Sposób pracy silnika przeciwsobnego nie ma tu aż tak dużo do rzeczy jak
    > generowany przez niego moment, który jakoś trzeba za pośrednictwem
    > sprzęgła zapiąć i przenieść.

    A bo ja wiem czy ten moment jest taki monstrualny - 226Nm z 2.5l.

    > Nawet bym się zastanowił, czy silnik
    > ruszający z nominalnie niższych obrotów jałowych w kontekście sprawy
    > koła dwumasowego wręcz zadania nie utrudnia.

    Nie kumam co miales na mysli...

    > Ja tam bym się z tym dość mocno nie zgodził. Praca sprzęgłem i zapięcie
    > przeniesienia napędu są zdecydowanie bardziej ,,brutalne'' ale
    > jednocześnie jakby bardziej responsywne - mnie tam taki wariant bardziej
    > odpowiada,

    Wydaje mi sie, ze ta brutalnosc jest spowodowana nowym sprzeglem a nie kolem
    zamachowym.

    > Płynnie dynamicznie
    > ruszyć jest w każdym bądź razie odczuwalnie trudniej,

    Tu mam odmienne odczucia. Mozna ruszyc na polsprzegle bez gazu. Z dwumasa mi gasl i
    wogole ciezko bylo manewrowac na polsprzegle.

    > podobnie szybka zmiana pomiędzy I a II biegiem.

    No niestety tez tak mam.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: