eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDwumasa kontra jednomasa.Re: Dwumasa kontra jednomasa.
  • Data: 2013-05-25 17:44:00
    Temat: Re: Dwumasa kontra jednomasa.
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 23.05.2013 23:12, Jimiasty pisze:
    > W dniu czwartek, 23 maja 2013 16:34:22 UTC+2 użytkownik Stefan Szczygielski
    napisał:
    >> Nawet bym się zastanowił, czy silnik
    >> ruszający z nominalnie niższych obrotów jałowych w kontekście sprawy
    >> koła dwumasowego wręcz zadania nie utrudnia.
    > Nie kumam co miales na mysli...

    To taka odległa spekulacja. :) Silniki w Subaru mają obroty jałowe
    bliżej 600 na minutę zamiast typowych 900 w związku z tym tak sobie
    myślę, czy dla takiego zestawu koło dwumasowe nie ma aby większego sensu
    (w znaczeniu: jest bardziej przydatne).

    >> Płynnie dynamicznie
    >> ruszyć jest w każdym bądź razie odczuwalnie trudniej,
    > Tu mam odmienne odczucia. Mozna ruszyc na polsprzegle bez gazu.
    > Z dwumasa mi gasl i wogole ciezko bylo manewrowac na polsprzegle.

    No ruszyć bez gazu to można ale z dynamiką to wówczas nie ma nic
    wspólnego. Z tym półsprzęgłem i manewrowaniem to rzeczywiście jest coś
    na rzeczy, bo wpychałem tyłem ciężki jacht na przyczepie pod górkę i
    było to zdecydowanie mało przyjemne - koło dwumasowe chętnie by
    poczekało na pełne zasprzęglenie, wykorzystywanie nie w pełni zapiętego
    przeniesienia napędu mu nie odpowiada - poniekąd słusznie.

    S.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: