-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Droga hamowania vs prędkość
Date: Sun, 28 Jan 2018 22:00:22 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <p4ldle$n33$1@node2.news.atman.pl>
References: <p4d7op$7ea$1@node2.news.atman.pl> <p4ekp4$f3s$1@node2.news.atman.pl>
<p4f6du$r37$1@node1.news.atman.pl> <p4hu5h$hh7$1@node1.news.atman.pl>
<p4ij4l$2se$1@node2.news.atman.pl> <p4irse$b03$1@node2.news.atman.pl>
<p4j1od$k49$1@node1.news.atman.pl> <p4jseo$cis$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1517173230 23651 89.69.207.111 (28 Jan 2018 21:00:30
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Jan 2018 21:00:30 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.2
In-Reply-To: <p4jseo$cis$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2623624
[ ukryj nagłówki ]W dniu 28-01-2018 o 08:00, Cavallino pisze:
> Bo nie ma podczas normalnej jazdy, gdy hamujesz rzadko i tarcze się nie
> przegrzewają.
> Ale jazda sportowa jest po prostu inna.
Ja rozumiem. Zdaję sobie sprawę z tego, że są różne konstrukcje
zasilania hamulców jak i same klocki. Być może odnoszę zafałszowane
wrażenia ale przy tarczach jakie mam obecnie: 33cm i klockach za przód
rzędu 600zł (nie wiem jaka to półka cenowa), obserwuję z jednej strony,
że siła hamowania pojawia się natychmiast i jest potężna a z drugiej
strony, że nie jest prawdą, że przy nie sportowej jeździe układ
hamulcowy nie przegrzewa się. W swoim zwykłym osobowym aucie z
końcówkami przewodów z oplotem, zauważyłem diametralną różnicę przy
hamowaniu powiedzmy 50->0 gdy jeździłem po mieście cały czas powiedzmy
80km/h vs to samo gdy najpierw na autostradzie zwalniałem ze 180->80
przy jakimś zjeździe a potem przerwa z 10s i z 50->0. Czuć, ze auto
słabiej hamuje.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 28.01.18 22:36 Cavallino
- 28.01.18 22:48 Tomasz Pyra
- 29.01.18 00:44 Tomasz Pyra
- 29.01.18 09:59 Lewis
- 29.01.18 15:36 T.
- 29.01.18 17:51 Marek S
- 29.01.18 18:00 Marek S
- 29.01.18 18:05 Marek S
- 29.01.18 20:40 Yeti Siedzinski
- 29.01.18 20:41 Yeti Siedzinski
- 31.01.18 20:43 Lewis
- 01.02.18 20:42 Marek S
- 03.02.18 09:23 Lewis
- 03.02.18 14:01 Marek S
- 03.02.18 14:43 Lewis
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe