eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDroga hamowania vs prędkość › Re: Droga hamowania vs prędkość
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Droga hamowania vs prędkość
    Date: Sun, 28 Jan 2018 22:00:22 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <p4ldle$n33$1@node2.news.atman.pl>
    References: <p4d7op$7ea$1@node2.news.atman.pl> <p4ekp4$f3s$1@node2.news.atman.pl>
    <p4f6du$r37$1@node1.news.atman.pl> <p4hu5h$hh7$1@node1.news.atman.pl>
    <p4ij4l$2se$1@node2.news.atman.pl> <p4irse$b03$1@node2.news.atman.pl>
    <p4j1od$k49$1@node1.news.atman.pl> <p4jseo$cis$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1517173230 23651 89.69.207.111 (28 Jan 2018 21:00:30
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Jan 2018 21:00:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.5.2
    In-Reply-To: <p4jseo$cis$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2623624
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 28-01-2018 o 08:00, Cavallino pisze:

    > Bo nie ma podczas normalnej jazdy, gdy hamujesz rzadko i tarcze się nie
    > przegrzewają.
    > Ale jazda sportowa jest po prostu inna.

    Ja rozumiem. Zdaję sobie sprawę z tego, że są różne konstrukcje
    zasilania hamulców jak i same klocki. Być może odnoszę zafałszowane
    wrażenia ale przy tarczach jakie mam obecnie: 33cm i klockach za przód
    rzędu 600zł (nie wiem jaka to półka cenowa), obserwuję z jednej strony,
    że siła hamowania pojawia się natychmiast i jest potężna a z drugiej
    strony, że nie jest prawdą, że przy nie sportowej jeździe układ
    hamulcowy nie przegrzewa się. W swoim zwykłym osobowym aucie z
    końcówkami przewodów z oplotem, zauważyłem diametralną różnicę przy
    hamowaniu powiedzmy 50->0 gdy jeździłem po mieście cały czas powiedzmy
    80km/h vs to samo gdy najpierw na autostradzie zwalniałem ze 180->80
    przy jakimś zjeździe a potem przerwa z 10s i z 50->0. Czuć, ze auto
    słabiej hamuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: