eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDroga hamowania vs prędkość › Re: Droga hamowania vs prędkość
  • Data: 2018-01-31 20:43:54
    Temat: Re: Droga hamowania vs prędkość
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-01-29 o 18:05, Marek S pisze:
    > W dniu 29-01-2018 o 09:59, Lewis pisze:
    >
    >> Tylko dla szarego kowalskiego nie ma to żadnego odzwierciedlenia w
    >> rzeczywistości i tak nacinana tarcza tylko szybciej zje mu klocki, no
    >> ale kozacko wygląda, płyn hamulcowy o ile nie ma 5lat też mu się nie
    >> zagotuje, więc w zasadzie jedynym sensownym zabiegiem jest stalowy
    >> oplot i porządny klocek.
    >
    > Tylko nadal w takim razie nie rozumiem czemu powiększyłeś tarcze w swoim
    > aucie - bo jak wnioskuję, udoskonalałeś układ hamulcowy? Chodziło o tą
    > "kozackość"?
    >

    Bo to prawie 2 tonowy kloc którym często latam 200+ (proszę nie wnikać
    gdzie i jak) i często zdarza mi się ostro dohamowywać.

    Mam też małego lekkiego zapierdalacza który ma tak nadłubany układ
    hamulcowy, że super sportowe auto by się nie powstydziło. Ale 100-200
    robi poniżej 9s.tak więc i 200-50 powinno robić na odpowiednim dystansie
    wielokrotnie w ciągu powiedzmy 5min.

    W zwykłych dupowozach mam seryjną tarcze, dobre przewody, porządne
    klocki i świeży płyn.

    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: