-
Data: 2018-02-03 14:01:56
Temat: Re: Droga hamowania vs prędkość
Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2018-02-03 o 09:23, Lewis pisze:
> (...) bo i seicento 1.1 można zapierdalać)
>
> To jest moje kryterium.
Ok, bezpieczne kryterium.
> Masz seryjnie taką tarczę - super a czy korzystasz z jej zalet? Czy masz
> dla samego mania?
> Wyjaśnione zostało wyżej po co są nacięcia - ile razy zeszkliłeś klocki?
Nie wiem czy odpowiedź podchodzi pod "szarego kowalskiego" ale wydaje mi
się, że zeszklenie klocków każdemu kto po autostradach jeździ przytrafia
się od czasu do czasu i nigdy się o tym nie dowie. Jedno ostre
krótkotrwałe hamowanie przy większej prędkości to powoduje przecież.
Zawsze po nim spada siła hamowania.
A to co zauważyłem, po zmianie auta i przejściu z "tradycyjnych" tarcz
na obecne, to że ten moment osłabienia jest nieporównywalnie krótszy.
Więc czy korzystam z zalet dużych tarcz - pewnie mimowolnie tak.
Z pewnością też inne czynniki mają wpływ na osłabienie siły hamowania
(jak któryś z kolegów precyzyjnie opisał) bo trudno wozić ze sobą
laboratorium i po każdym hamowaniu wyciągać klocki by badać co zaszło
lub jeszcze ciekawiej - na bieżąco monitorować w trakcie jazdy czy np.
"gazowanie" klocka nie zachodzi. Tworzy to sytuację absurdalną.
Mam jeszcze pytanie odnośnie klocków. Jakie polecasz do auta "szybciej
jeżdżącego i ostrzej hamującego"? Chodzi też o optymalizację ceny.
Zapewne za ciut lepsze mógłbym zapłacić 10x tyle więc wtedy ciut gorsze
wybiorę. Moim celem jest zauważalne polepszenie charakterystyki
hamowania z dużych prędkości - o ile się da.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.18 14:43 Lewis
- 03.02.18 18:27 Cavallino
- 03.02.18 19:47 Marek S
- 04.02.18 12:11 Lewis
- 04.02.18 12:12 Lewis
- 04.02.18 12:19 Cavallino
- 04.02.18 13:16 Marek S
- 04.02.18 13:23 Lewis
- 04.02.18 13:24 Lewis
- 04.02.18 14:10 Marek S
- 04.02.18 21:28 Lewis
- 04.02.18 22:14 Marek S
- 05.02.18 08:49 Lewis
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo