eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDroga hamowania vs prędkość › Re: Droga hamowania vs prędkość
  • Data: 2018-01-28 22:36:47
    Temat: Re: Droga hamowania vs prędkość
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 28-01-2018 o 22:00, Marek S pisze:
    > W dniu 28-01-2018 o 08:00, Cavallino pisze:
    >
    >> Bo nie ma podczas normalnej jazdy, gdy hamujesz rzadko i tarcze się
    >> nie przegrzewają.
    >> Ale jazda sportowa jest po prostu inna.
    >
    > Ja rozumiem. Zdaję sobie sprawę z tego, że są różne konstrukcje
    > zasilania hamulców jak i same klocki. Być może odnoszę zafałszowane
    > wrażenia ale przy tarczach jakie mam obecnie: 33cm i klockach za przód
    > rzędu 600zł (nie wiem jaka to półka cenowa), obserwuję z jednej strony,
    > że siła hamowania pojawia się natychmiast i jest potężna a z drugiej
    > strony, że nie jest prawdą, że przy nie sportowej jeździe układ
    > hamulcowy nie przegrzewa się. W swoim zwykłym osobowym aucie z
    > końcówkami przewodów z oplotem, zauważyłem diametralną różnicę przy
    > hamowaniu powiedzmy 50->0 gdy jeździłem po mieście cały czas powiedzmy
    > 80km/h vs to samo gdy najpierw na autostradzie zwalniałem ze 180->80
    > przy jakimś zjeździe a potem przerwa z 10s i z 50->0. Czuć, ze auto
    > słabiej hamuje.

    To oczywiste
    Ale nadal nie jest to skala problemu jaką miałbyś w Porsche, jadąc po
    Nurburgringu....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: