eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDroga hamowania vs prędkość › Re: Droga hamowania vs prędkość
  • Data: 2018-01-28 22:00:22
    Temat: Re: Droga hamowania vs prędkość
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 28-01-2018 o 08:00, Cavallino pisze:

    > Bo nie ma podczas normalnej jazdy, gdy hamujesz rzadko i tarcze się nie
    > przegrzewają.
    > Ale jazda sportowa jest po prostu inna.

    Ja rozumiem. Zdaję sobie sprawę z tego, że są różne konstrukcje
    zasilania hamulców jak i same klocki. Być może odnoszę zafałszowane
    wrażenia ale przy tarczach jakie mam obecnie: 33cm i klockach za przód
    rzędu 600zł (nie wiem jaka to półka cenowa), obserwuję z jednej strony,
    że siła hamowania pojawia się natychmiast i jest potężna a z drugiej
    strony, że nie jest prawdą, że przy nie sportowej jeździe układ
    hamulcowy nie przegrzewa się. W swoim zwykłym osobowym aucie z
    końcówkami przewodów z oplotem, zauważyłem diametralną różnicę przy
    hamowaniu powiedzmy 50->0 gdy jeździłem po mieście cały czas powiedzmy
    80km/h vs to samo gdy najpierw na autostradzie zwalniałem ze 180->80
    przy jakimś zjeździe a potem przerwa z 10s i z 50->0. Czuć, ze auto
    słabiej hamuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: