  • Data: 2018-02-03 09:23:22
    Temat: Re: Droga hamowania vs prędkość
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-01 o 20:42, Marek S pisze:

    > Zdarza mi się jeździć 200+ za innymi "szarymi kowalskimi".
    >
    > Wyjaśnienia zatem wymaga kim jest "szary kowalski". Więc jest to gość,
    > który nie przekracza 90km/h? 120km/h? Powyżej tej prędkości to już
    > "złoty kowalski", który wymaga dużych tarcz? :-)
    >
    > Jakie masz kryterium?
    >
    > Ja akurat mam duże tarcze, z nacięciami bo tak fabryka dała a po Twoich
    > słowach odniosłem wrażenie, że nie zasłużyłem na nie jako "szary
    > kowalski" bo do niczego nie jest mi to potrzebne :-D

    Szary kowalski to zwykły cywilny kierowca samochodu, który jest zwykłym
    dupowozidłem, ot dieselek 1.5 do 100KM, mała benzynka do 140KM. Jeździ
    to i po 200km/h ale żeby to rozbujać kilka razy pod rząd tak żeby
    przekonać się do czego są duże tarcze to trzeba się nastarać a i tak nic
    z tego. W takim seryjnym dupowozidle w zupełności wystarczają seryjne
    hamulce, ewentualnie doposażone w lepszy klocek i przewody hamulcowe.
    (mowa o jeździe gdzieś tam po trasie, mieście bez upierdalania jak głupi
    bo i seicento 1.1 można zapierdalać)

    To jest moje kryterium.

    Masz seryjnie taką tarczę - super a czy korzystasz z jej zalet? Czy masz
    dla samego mania?
    Wyjaśnione zostało wyżej po co są nacięcia - ile razy zeszkliłeś klocki?

    Lewis