  • Data: 2018-02-01 20:42:50
    Temat: Re: Droga hamowania vs prędkość
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31-01-2018 o 20:43, Lewis pisze:

    > Bo to prawie 2 tonowy kloc którym często latam 200+ (proszę nie wnikać
    > gdzie i jak) i często zdarza mi się ostro dohamowywać.

    Zdarza mi się jeździć 200+ za innymi "szarymi kowalskimi".

    Wyjaśnienia zatem wymaga kim jest "szary kowalski". Więc jest to gość,
    który nie przekracza 90km/h? 120km/h? Powyżej tej prędkości to już
    "złoty kowalski", który wymaga dużych tarcz? :-)

    Jakie masz kryterium?

    Ja akurat mam duże tarcze, z nacięciami bo tak fabryka dała a po Twoich
    słowach odniosłem wrażenie, że nie zasłużyłem na nie jako "szary
    kowalski" bo do niczego nie jest mi to potrzebne :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek