  • Data: 2015-09-17 15:52:33
    Temat: Re: Dobra lampka biurkowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2015-09-17 o 15:03, J.F. pisze:
    [...]

    >6500 to rzeczywiście bardzo niebieskie światło, w domu już 5000
    >wydaje

    No coz, nie majac doswiadczenia wydawalo mi sie, ze to niewiele wiecej
    niz sloneczne i bedzie po prostu biale :-)

    >się zimne. Jaki CRI ma ta świetlówka? (Jest to określone liczbą, na
    >przykład D865)
    >Bardzo dobre są Osram ColorProof D950, koniecznie z elektronicznym
    >statecznikiem ze wstępnym podgrzewaniem skrętek.

    To jest Osram, 865, kompaktowa, Cool Daylight
    Chyba ta - wersja 20W/865
    http://www.osram.com/osram_com/products/lamps/compac
    t-fluorescent-lamps-with-integrated-control-gear/osr
    am-duluxstar/osram-duluxstar-mini-twist/index.jsp

    http://www.osram.com/osram_com/news-and-knowledge/co
    mpact-fluorescent-lamps/compact-fluorescent-lamps-sc
    rew-base/professional-knowledge/light-colors/index.j
    sp

    "Light akin to daylight looks the most natural and is ideally suited
    for lighting private working areas. Studies have shown that artificial
    daylight has a positive effect on wellbeing and moods and helps to
    promote concentration.... "

    Taa ... w polaczeniu z zolta 2700 to faktycznie - ta trupia bladosc
    znika i mozna sie skoncentrowac na pracy :-)

    J.