  • Data: 2015-09-21 23:11:27
    Temat: Re: Dobra lampka biurkowa
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " (c)RaSz" napisał-em w
    news:56006dbd$0$595$65785112@news.neostrada.pl ...
    :
    : Moja lampa pamięta jeszcze Ala La Dyna ; ) teraz pewnie robią już nieco
    : inaczej, ale moje wrażenia eksploatacyjne nie są najlepsze. O zbyt szybkim
    : zużywaniu się samej świetlówki już pisałem, ale jeszcze przypomnę, że (...)
    :

    Ups, pardon, pomyliłem lampy, i miałem w powyższym poście na myśli nie: biurkową
    (jak w temacie), lecz z tematu o "lampie owadobójczej". To z pośpiechu!

    --
    Gdy Bóg chce kogoś pokarać
    - odbiera mu rozum.