eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDługotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd?Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.xt.v.chmurka.n
    et!not-for-mail
    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny
    prąd?
    Date: Fri, 13 Jan 2017 16:02:25 +0000 (UTC)
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <27Td6dii5IqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    References: <1bTd67o0gIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    <58776f5e$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
    <1eTd6agcuIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    <o587t0$i2g$1@node1.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 13 Jan 2017 16:02:25 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="gof";
    posting-host="xt.v.chmurka.net:172.24.44.4"; logging-data="25719";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: tin/2.3.3-20160327 ("Kinloch") (UNIX) (Linux/3.16.0-4-amd64 (x86_64))
    DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha1; c=relaxed/simple; d=chmurka.net; s=news;
    t=1484323346; bh=2uACr9HwprHwynpxX0Omq6j1gHM=;
    h=From:Subject:Newsgroups:References:Message-ID:Cancel-Lock:
    User-Agent:MIME-Version:Content-Type:Content-Transfer-Encoding;
    b=wADDVFplVfuC9wS6ZvjXsC1w6SYoXbErDydf3moK391UF3/g1pARO7idO1G3Abi16
    zO1xBR8G6xcrWCqu8XTXHzJLZ5LdPnblEXbgjW2rB7c86OseYzuES9Z0S5Emxia7PH
    u4QetumxquNuancWmwlVyTQk67TauA3PlPaEuh2k=Euh2k=
    Cancel-Lock: sha1:aNe8xRwZorPvngXLfxb12HO5mHk=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:710980
    [ ukryj nagłówki ]

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

    >> Przy 14.4V chyba nie ma możliwości przeładowania nawet jakby płynęły setki
    >> amper?
    >
    > Ale po naładowaniu rozkład na tlen i wodór. W nieskończoność nie da się tak
    > trzymać. Zresztą, aku zaczyna gazować, zanim ładowanie dobiegnie końca.

    To znaczy, że trzymanie aku przy 13.8V (non stop) też mu szkodzi? To jak
    działają akumulatory w UPS-ach? One cały czas są przecież podtrzymywane.
    Tak samo akumulatory w samochodach na długich trasach. Niby UPS-y mają
    akumulatory do pracy cyklicznej, a nie buforowej, ale elektrochemia jest
    ta sama...

    --
    http://www.chmurka.net/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: