eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszy › Re: DPF ciąg dalszy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!takemy.news.telefonica.de!telefonica.de!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecn
    gs.de!81.171.118.62.MISMATCH!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 17 Jun 2015 16:43:53 +0200
    From: twistedme <t...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF ciąg dalszy
    References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <557ddd79$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    <55817c20$0$27530$65785112@news.neostrada.pl>
    <mls0jb$l25$1@speranza.aioe.org>
    In-Reply-To: <mls0jb$l25$1@speranza.aioe.org>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 150617-0, 2015-06-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 25
    Message-ID: <558187ab$0$8388$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
    X-Trace: 1434552235 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8388 213.92.229.127:55830
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2169
    X-Received-Body-CRC: 137029378
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2564617
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-06-17 o 16:35, Marvin pisze:
    >
    >> Póki co nie wpadam w euforię, poczekam do pierwszego wypalania i wtedy
    >> pokuszę się o założenie nowego wątku z podsumowaniem. Jak na razie
    >> wychodzi na to że to jednak wina filtra, ale przy okazji naprawiłem (z
    >> przygodami) to co było pewnie powodem jego destrukcji, że aż nie dał się
    >> zregenerować...
    >>
    >>
    > Drogi kolego,
    >
    > Ja bym jeszcze połączenia mas sprawdził i złącza na drodze
    > czujniki-komputer, bo takie wariactwo odczytów to może być problem, że
    > gdzieś na masie nie ma zera woltów.
    >
    > Miałem taki kiedyś w Lanosie cyrk ze złączem że wariowały od złego
    > połączenia obroty biegu jałowego. Na tyle że silnik potrafił zgasnąć
    > przy zmianie biegów na rondzie :)
    > Wystarczyły dwie krople cyny i 5 cm przewodu....
    >
    > Marvin
    >
    Dlatego chciałbym kogoś z takim autem, kto to potwierdzi (te skoki),
    żeby się znowu nie okazało, że ten typ tak ma i spędzę w warsztatach
    kolejne 3 m-ce. Popytam na forach Captivy/Antary.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: