eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszy › Re: DPF ciąg dalszy
  • X-Received: by 10.140.19.76 with SMTP id 70mr336347qgg.21.1433254350498; Tue, 02 Jun
    2015 07:12:30 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.19.76 with SMTP id 70mr336347qgg.21.1433254350498; Tue, 02 Jun
    2015 07:12:30 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    h15no1117843igd.0!news-out.google.com!k20ni45082qgd.0!nntp.google.com!z60no5177
    854qgd.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 2 Jun 2015 07:12:30 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <f...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=149.243.232.3;
    posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
    NNTP-Posting-Host: 149.243.232.3
    References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <556d87f4$0$8388$65785112@news.neostrada.pl>
    <556d8c77$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
    <556d8f27$0$2194$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <556d9756$0$27513$65785112@news.neostrada.pl>
    <556d995b$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <556d9bba$0$27515$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: DPF ciąg dalszy
    From: p...@g...com
    Injection-Date: Tue, 02 Jun 2015 14:12:30 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563570
    [ ukryj nagłówki ]

    --Skoro czujnik zapełnienia pokazuje 6% i jest to stała wartość przy której ECU
    inicjuje wypalanie to dla mnie naturalnym jest, że ECU ma błędnie ustawiony parametr
    włączania procedury.

    przypomnijmy ze w tym konkretnym modelu silnika czujnik sam moze wywolac wypalanie
    DPF ... osobiscie zaczalbym od punktu 3
    ale kto bogatemu zabroni ?
    *punkt 3 szukanie nieszczelnosci w ukladzie

    --Może któryś mechanik Opla na jakimś przeglądzie wpadł na pomysł wypalenia filtra w
    ramach przeglądu i tak sobie ustawił na 6% i zostawił.

    procedura wypalania awaryjnego wyglada inaczej i nie wymaga ruszenia tych 80% przy
    ktorych ECU daje sygnal do normalnego wypalania

    --Gdybam, bo w mojej Toyocie nawet Toyota nie jest w stanie nic takiego zrobić, ale
    wiem, że niemieckie cuda typu VW, więc może i Opel, ludzie programują jak chcą.

    to GM, tu wszystkie pomysly przychodza zza wielkiej wody, Niemcy tylko go skladaja
    zeby klienci wiecej zaplacili :-)

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: