eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszyRe: DPF ciąg dalszy
  • Data: 2015-06-02 16:12:30
    Temat: Re: DPF ciąg dalszy
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    --Skoro czujnik zapełnienia pokazuje 6% i jest to stała wartość przy której ECU
    inicjuje wypalanie to dla mnie naturalnym jest, że ECU ma błędnie ustawiony parametr
    włączania procedury.

    przypomnijmy ze w tym konkretnym modelu silnika czujnik sam moze wywolac wypalanie
    DPF ... osobiscie zaczalbym od punktu 3
    ale kto bogatemu zabroni ?
    *punkt 3 szukanie nieszczelnosci w ukladzie

    --Może któryś mechanik Opla na jakimś przeglądzie wpadł na pomysł wypalenia filtra w
    ramach przeglądu i tak sobie ustawił na 6% i zostawił.

    procedura wypalania awaryjnego wyglada inaczej i nie wymaga ruszenia tych 80% przy
    ktorych ECU daje sygnal do normalnego wypalania

    --Gdybam, bo w mojej Toyocie nawet Toyota nie jest w stanie nic takiego zrobić, ale
    wiem, że niemieckie cuda typu VW, więc może i Opel, ludzie programują jak chcą.

    to GM, tu wszystkie pomysly przychodza zza wielkiej wody, Niemcy tylko go skladaja
    zeby klienci wiecej zaplacili :-)

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: