  • Data: 2015-06-02 17:07:33
    Temat: Re: DPF ciąg dalszy
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:fc15e3cc-d0f3-423a-8f03-2d1531ff833a@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 2 czerwca 2015 13:30:05 UTC+2 użytkownik twistedme napisał:

    > No niestety, nauczony doświadczeniem z poprzednimi partaczami
    > powiedziałem, że mają naprawić wszystko, co jest nie tak i może mieć
    > wpływ na częste wypalanie się dpfa.
    >
    > Jak mówiłem, że problem jest z dpf, to 3 poprzednich nie potrafiło
    > postawić żadnej diagnozy. Albo radzili wycinkę, lepsze paliwo, wypad na
    > autostradę lub podobne.

    Musisz poszukać dobrego mechanika, to znaczy kumatego a nie takiego co
    wymienia bo zawsze wymieniał jak taka usterka była.

    Ja bym sie skupił na weryfikacji co tam w wydechu sie dzieje i poszukał
    kumatego mechanika któremu dasz zagadke i będzie chciał ją rozwiązać :)

    Największy problem jest właśnie ze znalezieniem dobrego mechanika, który wie
    jak działa samochód, dobrze diagnozuje, myśli i wyciąga prawidłowe wnioski z
    pomiarów.
    Kolega twistedme, z tego co opisuje, to odziwedził już kilka typów
    mechaników: polecanych, z dobrą opinią, drogich, specjalizujących się w DPF.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba