    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [DC] Masa kretyń... krytyczna, wamać!
    Date: Fri, 29 Apr 2011 09:38:25 +0200

    W dniu 2011-04-29 09:32, Mateusz pisze:

    > To jest protest głównie wymierzony we władze (nie ma odpowiedniej
    > infrastruktury rowerowej). Jeżdżą też dlatego, żeby pokazać, że są
    > pełnoprawnymi uczestnikami ruchu.

    Jeśli mierzą we władze, to dziwnym trafem trafiają w zwykłych
    zapracowanych ludzi którzy chcieliby wrócić w piątkowe popołudnie do
    domu lub z niego wyjechać, choćby właśnie na długi weekend. Cała ta
    akcja jak dla mnie od dawna polega na "no to teraz wam dowalimy jeszcze
    bardziej". Powinna być dawno zdelegalizowana, bo tak naprawdę jest sama
    dla siebie. Prosty przykład - nawet jak zrobiono ścieżki rowerowe, to
    rowerzyści i tak jeżdżą ulicą, "bo ścieżka ma złą nawierzchnię". Czyli
    "jak się chce uderzyć psa, to kij się zawsze znajdzie."
    --
    MZ