  • Data: 2011-04-29 13:24:27
    Temat: Re: Masa kretyń... krytyczna, wamać!
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    > oczywiście, brak ścieżki usprawiedliwia zap*.* po chodniku... (ironia,
    > jakby co)
    >
    > Jeżdżę autem, rowerem, chodzę pieszo po Warszawie i po Łodzi - ale nie
    > podzielam Twojego poglądu, że brak ścieżek rowerowych usprawiedliwia
    > jazdę dorosłych cyklistów po chodnikach w taki sposób, że piesi są
    > zmuszeni się do tego dostosowywać lub im to przeszkadza.

    ja wole jechac po chodniku na ruchliwej drodze, niz byc potracony przez
    TIRa lub innego idiote jadacego autem i mijajacego rowerzystow na
    'zyletke' bo nie chce mu sie przyhamowac.
    Gdzie mozna korzystam ze sciezek rowerowych - ale jakbys troche jezdzil,
    to bys wiedzial, ze ich ilosc nie jest zbyt duza a i jakosc jazdy nimi
    czesto utrudnia niz pomaga przemieszczac sie z p.A do p.B.

    > Nie.
    > Inny przykład:
    > http://www.wypadki24.info/ramka.php?src=http://www.w
    prost.pl/ar/236917/Rowerzysta-zabil-kobiete-Dzwonil-
    i-pedalowal/&back=rowerzysta-zabil-kobiete.-dzwonil-
    i-pedalowal

    no to jest przyklad dobitnie potwierdzajacy wine rowerzysty.
    (o wypadkach samochodowych spowodowanych rozmowa przez telefon komorkowy
    raczej sie nie pisze - bo to nie budzi juz sensacji)

    Tyle, ze takich przykladow nie ma az tak duzo
    i znacznie jest wiecej przykladow w zyciu, ze na trakcie laczonym
    chodnik-sciezka rowerowa zobaczysz pieszego, mame z dzieckiem idaca za
    reke lub pchajaca wozek, lub starsza osobe (a sprobuj jej zwrocic uwage,
    to czesto dowiesz sie paru nowych slow, jakich nie znajdziesz w slowniku
    poprawnej polszczyzny).
    O autach zaparkowanych na takich sciezkach nie wspomne (pomysl z
    Holandi: wzdloz lini wyznaczajacej sciezke, na ktorej stoi samochod
    (czyli na samochodzie), rozrzucic okruszki chleba.

    --
    pozdr
    Adam (AL)