  • Data: 2011-04-29 10:31:21
    Temat: Re: Masa kretyń... krytyczna, wamać!
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-29 09:37, tadek pisze:
    > a u mnie w m. Łódź idiota za kółkiem zabił kobietę stojącą rowerem z
    > wyciągniętą ręką do skrętu w lewo na osi jezdni. Tobie też może się
    > coś przydarzyć / nie życzę/ . Zgadzam się z Tobą że takiego chamstwa
    > jakie prezentuje CZĘŚĆ kierowców poza Polską NIGDZIE na zachód i
    > południe od nas nie uświadczysz

    Stary, jasna sprawa. Rowerzyści i kierowcy to ludzie, w każdej grupie
    znajdzie się jakiś procent niedorozwojów - niestety. Co do tego chamstwa
    to powiem Ci, że rowerzyści też czasami przeginają pałę (chociaż czy to
    chamstwo czy po prostu głupota...) Pamiętam jak na masie w Katowicach ok
    rok temu przyblokowano karetkę na sygnale - nikt nie wiedział jak się
    zachować.

    Na takich Czechach czy Słowacji (u Austrii już nawet nie wspomnę, bo tam
    nie ma ścieżek ale są DROGI dla rowerów i niejednokrotnie było mi bardzo
    głupio, bo wyprzedzały mnie babcie z sakwami na przód i tył)

    Może się mylę, ale odniosłem takie wrażenie, że na sporej części dróg w
    tamtych rejonach drogi po prostu są szersze - a to też sporo daje. Poza
    tym, rower, nie tak jak u nas, nie kojarzy się z totalnym ubóstwem. U
    nas ludzie patrzą na rowerzystów jak biedaków. A każdy kto jeździ trochę
    więcej wie, że dobry sprzęt (nawet nie szosa) kosztuje i to niemało, już
    nie mówię o wyposażeniu typu sakwy wodoodporne albo GPSy turystyczne.