  • 1. Data: 2011-04-29 08:27:06
    Temat: [DC] Masa kretyń... krytyczna, wamać!
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    kumpel mi przysłał zaproszenie, cobym się przyłączył:

    http://www.masa.waw.pl/index.php/co-bedzie/168-kwiet
    niowa-warszawska-masa-krytyczna

    taaa, przyłączyć sie... jeszcze czego! Rowerem to niech se jeżdżą
    ścieżkami rowerowymi, a nie korki robią. Dla mnie to jest szczyt
    idiotyzmu organizowanie czegoś takiego i to w okresie najbardziej
    wzmożonego ruchu i tłoku na ulicach (piątkowe popołudnie przed długim
    weekendem) tylko po to, żeby coś komuś udowodnić (ch... zresztą wie co)
    - bo przecież ani nie jadą w żadnym konkretnym celu (w sensie żeby
    gdzieś dojechać), ani dla zdrowia - bo po to to można do kampinosu
    pojechać. Poza tym, tak całkowicie na marginesie - kierowcy płacą za
    drogi podatek w paliwie, a rowerzyści to co - na krzywy ryj?

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 2. Data: 2011-04-29 08:35:57
    Temat: Re: Masa kretyń... krytyczna, wamać!
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 29 Kwi, 08:27, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]"
    <"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote:
> [...]
    > drogi podatek w paliwie, a rowerzyści to co - na krzywy ryj?
    >
    > --
    > Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl

    kup sobie rower i zacznij jeździź. Wyjdzie Ci to na zdrowie i zmienisz
    pogląd na rowerzystów.

  • 3. Data: 2011-04-29 08:42:31
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-04-29 08:35, tadek pisze:

    > kup sobie rower i zacznij jeździź. Wyjdzie Ci to na zdrowie i zmienisz
    > pogląd na rowerzystów.

    Ależ ja mam rower. Fakt - dawno nie używany, ale zawsze traktowałem go
    jako alternatywny środek transportu, a nie narzędzie do udowadniania
    innym jakichś wydumanych pseudoracji.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 4. Data: 2011-04-29 09:32:15
    Temat: Re: [DC] Masa kretyń... krytyczna, wamać!
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    W dniu 2011-04-29 08:27, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
    > kumpel mi przysłał zaproszenie, cobym się przyłączył:
    [ciach]

    To jest protest głównie wymierzony we władze (nie ma odpowiedniej
    infrastruktury rowerowej). Jeżdżą też dlatego, żeby pokazać, że są
    pełnoprawnymi uczestnikami ruchu.

    Dla mnie to też bujda - miałem sezony, w których potrafiłem zrobić
    naprawdę sporo km (Czechy, Słowacja, Austria) na różnych wyjazdach
    (sakwy, najlepiej inny kraj) i stwierdzam, że tylko w Polsce rowerzyści
    mają problemy. Sami ze sobą. Jak ktoś zna PoRD i ma trochę oleju w
    głowie to nigdy nie będzie ofiarą (jakoś mi się to nigdy nie przydarzyło).

  • 5. Data: 2011-04-29 09:37:55
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 29 Kwi, 09:32, Mateusz <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > mają problemy. Sami ze sobą. Jak ktoś zna PoRD i ma trochę oleju w
    > głowie to nigdy nie będzie ofiarą (jakoś mi się to nigdy nie przydarzyło).

    a u mnie w m. Łódź idiota za kółkiem zabił kobietę stojącą rowerem z
    wyciągniętą ręką do skrętu w lewo na osi jezdni. Tobie też może się
    coś przydarzyć / nie życzę/ . Zgadzam się z Tobą że takiego chamstwa
    jakie prezentuje CZĘŚĆ kierowców poza Polską NIGDZIE na zachód i
    południe od nas nie uświadczysz

  • 6. Data: 2011-04-29 09:38:25
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-29 09:32, Mateusz pisze:

    > To jest protest głównie wymierzony we władze (nie ma odpowiedniej
    > infrastruktury rowerowej). Jeżdżą też dlatego, żeby pokazać, że są
    > pełnoprawnymi uczestnikami ruchu.

    Jeśli mierzą we władze, to dziwnym trafem trafiają w zwykłych
    zapracowanych ludzi którzy chcieliby wrócić w piątkowe popołudnie do
    domu lub z niego wyjechać, choćby właśnie na długi weekend. Cała ta
    akcja jak dla mnie od dawna polega na "no to teraz wam dowalimy jeszcze
    bardziej". Powinna być dawno zdelegalizowana, bo tak naprawdę jest sama
    dla siebie. Prosty przykład - nawet jak zrobiono ścieżki rowerowe, to
    rowerzyści i tak jeżdżą ulicą, "bo ścieżka ma złą nawierzchnię". Czyli
    "jak się chce uderzyć psa, to kij się zawsze znajdzie."
    --
    MZ

  • 7. Data: 2011-04-29 09:53:53
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 29 Kwi, 09:38, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > rowerzyści i tak jeżdżą ulicą, "bo ścieżka ma złą nawierzchnię". Czyli
    > "jak się chce uderzyć psa, to kij się zawsze znajdzie."

    powinieneś napisać: rowerzyści i tak jeżdżą ulicą, "bo na ścieżce
    kierowcy zrobili sobie parking"

  • 8. Data: 2011-04-29 10:12:23
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.04.2011 08:27, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
> [...]
    >

    > taaa, przyłączyć sie... jeszcze czego! Rowerem to niech se jeżdżą
    > ścieżkami rowerowymi, a nie korki robią. Dla mnie to jest szczyt

    Rowerzyści robią korki? No paczpan, wczoraj jechałem w masakrycznym
    korku przez trasę WZ i faktycznie - z 5 rowerzystów mnie wyprzedziło.
    Czyli to była ich wina! ;->

    [ciach]

    > pojechać. Poza tym, tak całkowicie na marginesie - kierowcy płacą za
    > drogi podatek w paliwie, a rowerzyści to co - na krzywy ryj?

    Rowerzyści płacą jeszcze droższy - bo to i akcyza (za paliwa), VAT (za
    paliwa), a potem jeszcze VAT za swoje paliwo (czyli artykuły spożywcze).

    ;->

    Tak na marginesie... To, że pozamiejskie drogi między mniejszymi
    miejscowościami nie mają choćby pobocza, to jest skandal. To, że w
    miastach ścieżek rowerowych jest mało i często są źle/idiotycznie
    zrobione, to też skandal. Ostatnio jeżdżę głównie samochodem po trasach,
    gdzie korków praktycznie nie ma - i też mnie czasem w pierwszym odruchu
    irytuje zawalidroga na dwóch kołach, ale zdaję sobie sprawę, że ma pewne
    prawo tamtędy jechać i on też by wolał mieć jakąś ścieżkę z boku zamiast
    się plątać pod kołami samochodów.

  • 9. Data: 2011-04-29 10:12:55
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.04.2011 08:42, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:

    > Ależ ja mam rower. Fakt - dawno nie używany, ale zawsze traktowałem go
    > jako alternatywny środek transportu, a nie narzędzie do udowadniania
    > innym jakichś wydumanych pseudoracji.

    Ropa się skończy i zostanie ci tylko rower ;->

  • 10. Data: 2011-04-29 10:29:17
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 29 Apr 2011 00:37:55 -0700 (PDT), tadek
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >a u mnie w m. Łódź idiota za kółkiem zabił kobietę stojącą rowerem z
    >wyciągniętą ręką do skrętu w lewo na osi jezdni. Tobie też może się

    w tej samej Łodzi rowerzysta zabił kobietę na chodniku. Czy to czegoś
    dowodzi, podobnie jak Twój przykład?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski