eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy automatem można jechać "na luzie" ?.Re: Czy znajdzie się techniczna odpowied?. ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy znajdzie się techniczna odpowied?. ?
    Date: Wed, 04 Aug 2010 00:05:52 +0200
    Organization: -
    Lines: 44
    Message-ID: <l...@4...com>
    References: <4c516fb3$0$2599$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c52da76$0$17091$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c54187f$0$19183$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <0...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <h...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1280873145 15657 82.143.187.50 (3 Aug 2010 22:05:45 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Aug 2010 22:05:45 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2301527
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 3 Aug 2010 16:24:16 -0500, Pszemol wrote:
    >"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    >> Mysle ze ani razu - nie oplacaloby sie naprawiac tego zlomu i nie
    >> trafilyby do kolekcji - te dojechaly bezpiecznie do warsztatu, wiec
    >> wczesniejsze tysiace kilometrow tez przejechaly bezpiecznie :-)

    >Nie każda kraksa dyskwalifikuje auto z drogi...
    >A w pewnym wieku już się niczego nie naprawia tylko jeździ poobijanym.
    >Wyciągasz niewłasciwe wnioski.

    To widac niegrozne mniej niz stluczki byly :-)

    >> I zapewne hamowaly znacznie lepiej niz przepis nakazuje, bo przepis
    >> jest bardzo tolerancyjny. Bo grubosc tarcz sie tak wprost nie przenosi
    >> na dlugosc drogi hamowania.
    >
    >I tu się mylisz. Grubość tarczy wpływać będzie bardzo, choćby ze względu
    >na szybkość jej nagrzewania się i zdolność odprowadzania ciepła...

    Zdolnosc odprowadzania to maja moze nawet wieksza niz fabrycznie nowe.

    >Tarcze wyrobione aż do przegródek będą mieć zmniejszoną wypadkową
    >powierzchnię tarcia a co za tym idzie znacznie wydłużoną droge hamowania.

    To beda jak nacinane sportowe :-P
    Odkad to powierzchnia wplywa na sile tarcia ?

    No coz, moze i masz racje ze przy ostrym hamowaniu z wiekszej
    predkosci zacznie sie fading ..

    >> W sumie to bardziej bym sie bal urwania tarczy przy takim zuzyciu,
    >> albo wypadniecia klockow. No ale tu tarcze maja 2 mm w ogole,
    >> a nie 2 mm mniej niz wymagane fabrycznie 20 :-)
    >Generalnie rzecz biorąc bałbym się z Tobą w aucie jechać znając
    >twoją filozofię z jaką podchodzisz do napraw i przeglądów.

    Na szczescie ja sie nie boje i moje auta tez sie nie boja :-)
    no i tarcze jeszcze nie maja 2mm, tylko pare razy wiecej :-)

    No dobra, poczekamy zobaczymy - w scierce ogladalem hamulce co pol
    roku, teraz nie sciagalem kol od dwoch lat ..

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: