-
Data: 2010-08-04 00:05:52
Temat: Re: Czy znajdzie się techniczna odpowied?. ?
Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Tue, 3 Aug 2010 16:24:16 -0500, Pszemol wrote:
>"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
>> Mysle ze ani razu - nie oplacaloby sie naprawiac tego zlomu i nie
>> trafilyby do kolekcji - te dojechaly bezpiecznie do warsztatu, wiec
>> wczesniejsze tysiace kilometrow tez przejechaly bezpiecznie :-)
>Nie każda kraksa dyskwalifikuje auto z drogi...
>A w pewnym wieku już się niczego nie naprawia tylko jeździ poobijanym.
>Wyciągasz niewłasciwe wnioski.
To widac niegrozne mniej niz stluczki byly :-)
>> I zapewne hamowaly znacznie lepiej niz przepis nakazuje, bo przepis
>> jest bardzo tolerancyjny. Bo grubosc tarcz sie tak wprost nie przenosi
>> na dlugosc drogi hamowania.
>
>I tu się mylisz. Grubość tarczy wpływać będzie bardzo, choćby ze względu
>na szybkość jej nagrzewania się i zdolność odprowadzania ciepła...
Zdolnosc odprowadzania to maja moze nawet wieksza niz fabrycznie nowe.
>Tarcze wyrobione aż do przegródek będą mieć zmniejszoną wypadkową
>powierzchnię tarcia a co za tym idzie znacznie wydłużoną droge hamowania.
To beda jak nacinane sportowe :-P
Odkad to powierzchnia wplywa na sile tarcia ?
No coz, moze i masz racje ze przy ostrym hamowaniu z wiekszej
predkosci zacznie sie fading ..
>> W sumie to bardziej bym sie bal urwania tarczy przy takim zuzyciu,
>> albo wypadniecia klockow. No ale tu tarcze maja 2 mm w ogole,
>> a nie 2 mm mniej niz wymagane fabrycznie 20 :-)
>Generalnie rzecz biorąc bałbym się z Tobą w aucie jechać znając
>twoją filozofię z jaką podchodzisz do napraw i przeglądów.
Na szczescie ja sie nie boje i moje auta tez sie nie boja :-)
no i tarcze jeszcze nie maja 2mm, tylko pare razy wiecej :-)
No dobra, poczekamy zobaczymy - w scierce ogladalem hamulce co pol
roku, teraz nie sciagalem kol od dwoch lat ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.08.10 16:32 Pszemol
- 04.08.10 20:52 monse1
- 06.08.10 04:40 Adam Wysocki
- 06.08.10 13:17 Sergiusz Rozanski
- 08.08.10 01:37 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800