-
Data: 2010-08-04 00:05:52
Temat: Re: Czy znajdzie się techniczna odpowied?. ?
Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Tue, 3 Aug 2010 16:24:16 -0500, Pszemol wrote:
>"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
>> Mysle ze ani razu - nie oplacaloby sie naprawiac tego zlomu i nie
>> trafilyby do kolekcji - te dojechaly bezpiecznie do warsztatu, wiec
>> wczesniejsze tysiace kilometrow tez przejechaly bezpiecznie :-)
>Nie każda kraksa dyskwalifikuje auto z drogi...
>A w pewnym wieku już się niczego nie naprawia tylko jeździ poobijanym.
>Wyciągasz niewłasciwe wnioski.
To widac niegrozne mniej niz stluczki byly :-)
>> I zapewne hamowaly znacznie lepiej niz przepis nakazuje, bo przepis
>> jest bardzo tolerancyjny. Bo grubosc tarcz sie tak wprost nie przenosi
>> na dlugosc drogi hamowania.
>
>I tu się mylisz. Grubość tarczy wpływać będzie bardzo, choćby ze względu
>na szybkość jej nagrzewania się i zdolność odprowadzania ciepła...
Zdolnosc odprowadzania to maja moze nawet wieksza niz fabrycznie nowe.
>Tarcze wyrobione aż do przegródek będą mieć zmniejszoną wypadkową
>powierzchnię tarcia a co za tym idzie znacznie wydłużoną droge hamowania.
To beda jak nacinane sportowe :-P
Odkad to powierzchnia wplywa na sile tarcia ?
No coz, moze i masz racje ze przy ostrym hamowaniu z wiekszej
predkosci zacznie sie fading ..
>> W sumie to bardziej bym sie bal urwania tarczy przy takim zuzyciu,
>> albo wypadniecia klockow. No ale tu tarcze maja 2 mm w ogole,
>> a nie 2 mm mniej niz wymagane fabrycznie 20 :-)
>Generalnie rzecz biorąc bałbym się z Tobą w aucie jechać znając
>twoją filozofię z jaką podchodzisz do napraw i przeglądów.
Na szczescie ja sie nie boje i moje auta tez sie nie boja :-)
no i tarcze jeszcze nie maja 2mm, tylko pare razy wiecej :-)
No dobra, poczekamy zobaczymy - w scierce ogladalem hamulce co pol
roku, teraz nie sciagalem kol od dwoch lat ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.08.10 16:32 Pszemol
- 04.08.10 20:52 monse1
- 06.08.10 04:40 Adam Wysocki
- 06.08.10 13:17 Sergiusz Rozanski
- 08.08.10 01:37 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=