-
Data: 2010-08-03 23:24:16
Temat: Re: Czy znajdzie się techniczna odpowied?. ?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:h5mg5656keqohpp8diihu13m0hrqrn7iu6@4ax.com...
> On Sun, 1 Aug 2010 20:52:03 -0500, Pszemol wrote:
>>"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
>>>>Jednym z warunków do stwierdzenia że dobre to że mają
>>>>więcej niż minimum mm przewidziane w tym systemie :-)
>>>Eee tam - zobacz na jakich tarczach ludzie .. najwyrazniej bezpiecznie
>>>jezdza: http://www.hamulce.net/kolekcja_tabela.html
>>>Ich przepisowe milimetry skonczyly sie dawno temu i co ? I nic.
>>
>>Co to znaczy i nic? Skąd możesz wiedzieć jaka była ich droga
>>hamowania w porównaniu z przepisowymi hamulcami i ile
>>razy o mało co uniknęli kraksy albo byli powodem stłuczki
>>za którą zapłaciłeś w swoim ubezpieczeniu?
>
> Mysle ze ani razu - nie oplacaloby sie naprawiac tego zlomu i nie
> trafilyby do kolekcji - te dojechaly bezpiecznie do warsztatu, wiec
> wczesniejsze tysiace kilometrow tez przejechaly bezpiecznie :-)
Nie każda kraksa dyskwalifikuje auto z drogi...
A w pewnym wieku już się niczego nie naprawia tylko jeździ poobijanym.
Wyciągasz niewłasciwe wnioski.
> I zapewne hamowaly znacznie lepiej niz przepis nakazuje, bo przepis
> jest bardzo tolerancyjny. Bo grubosc tarcz sie tak wprost nie przenosi
> na dlugosc drogi hamowania.
I tu się mylisz. Grubość tarczy wpływać będzie bardzo, choćby ze względu
na szybkość jej nagrzewania się i zdolność odprowadzania ciepła...
Tarcze wyrobione aż do przegródek będą mieć zmniejszoną wypadkową
powierzchnię tarcia a co za tym idzie znacznie wydłużoną droge hamowania.
Kierowca który przywyczajony jest do takiego rzęcha dzień za dniem
pewnie sobie poradzi w normalnych sytuacjach gdy wie że trzeba
wcześniej zacząć hamować, ale sytuacja awaryjna i jest po ptokach.
> W sumie to bardziej bym sie bal urwania tarczy przy takim zuzyciu,
> albo wypadniecia klockow. No ale tu tarcze maja 2 mm w ogole,
> a nie 2 mm mniej niz wymagane fabrycznie 20 :-)
Generalnie rzecz biorąc bałbym się z Tobą w aucie jechać znając
twoją filozofię z jaką podchodzisz do napraw i przeglądów.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.08.10 00:05 J.F.
- 04.08.10 16:32 Pszemol
- 04.08.10 20:52 monse1
- 06.08.10 04:40 Adam Wysocki
- 06.08.10 13:17 Sergiusz Rozanski
- 08.08.10 01:37 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=