eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy automatem można jechać "na luzie" ?.Re: Czy znajdzie się techniczna odpowied?. ?
  • Data: 2010-08-03 23:24:16
    Temat: Re: Czy znajdzie się techniczna odpowied?. ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:h5mg5656keqohpp8diihu13m0hrqrn7iu6@4ax.com...
    > On Sun, 1 Aug 2010 20:52:03 -0500, Pszemol wrote:
    >>"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    >>>>Jednym z warunków do stwierdzenia że dobre to że mają
    >>>>więcej niż minimum mm przewidziane w tym systemie :-)
    >>>Eee tam - zobacz na jakich tarczach ludzie .. najwyrazniej bezpiecznie
    >>>jezdza: http://www.hamulce.net/kolekcja_tabela.html
    >>>Ich przepisowe milimetry skonczyly sie dawno temu i co ? I nic.
    >>
    >>Co to znaczy i nic? Skąd możesz wiedzieć jaka była ich droga
    >>hamowania w porównaniu z przepisowymi hamulcami i ile
    >>razy o mało co uniknęli kraksy albo byli powodem stłuczki
    >>za którą zapłaciłeś w swoim ubezpieczeniu?
    >
    > Mysle ze ani razu - nie oplacaloby sie naprawiac tego zlomu i nie
    > trafilyby do kolekcji - te dojechaly bezpiecznie do warsztatu, wiec
    > wczesniejsze tysiace kilometrow tez przejechaly bezpiecznie :-)

    Nie każda kraksa dyskwalifikuje auto z drogi...
    A w pewnym wieku już się niczego nie naprawia tylko jeździ poobijanym.
    Wyciągasz niewłasciwe wnioski.

    > I zapewne hamowaly znacznie lepiej niz przepis nakazuje, bo przepis
    > jest bardzo tolerancyjny. Bo grubosc tarcz sie tak wprost nie przenosi
    > na dlugosc drogi hamowania.

    I tu się mylisz. Grubość tarczy wpływać będzie bardzo, choćby ze względu
    na szybkość jej nagrzewania się i zdolność odprowadzania ciepła...

    Tarcze wyrobione aż do przegródek będą mieć zmniejszoną wypadkową
    powierzchnię tarcia a co za tym idzie znacznie wydłużoną droge hamowania.

    Kierowca który przywyczajony jest do takiego rzęcha dzień za dniem
    pewnie sobie poradzi w normalnych sytuacjach gdy wie że trzeba
    wcześniej zacząć hamować, ale sytuacja awaryjna i jest po ptokach.

    > W sumie to bardziej bym sie bal urwania tarczy przy takim zuzyciu,
    > albo wypadniecia klockow. No ale tu tarcze maja 2 mm w ogole,
    > a nie 2 mm mniej niz wymagane fabrycznie 20 :-)

    Generalnie rzecz biorąc bałbym się z Tobą w aucie jechać znając
    twoją filozofię z jaką podchodzisz do napraw i przeglądów.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: