  • Data: 2011-02-23 08:37:05
    Temat: Re: Czy w telewizji siedzą debile?
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:4d63ec78$0$2445$65785112@news.neostrada.pl...
    Użytkownik Adam Wysocki napisał:

    > Teraz wszędzie jest masówka - w tym przypadku - wyprodukować dowolną
    > liczbę
    > towaru (programów) jak najniższym kosztem. To co dzieje się z chińszczyzną
    > w elektronice dzieje się też ze wszystkim, przeznaczonym dla przeciętnego

    Kabaret Starszych Panów był rozrywką dla profesora uniwersytetu i dla
    robotnika niewykwalifikowanego - cóż, robotnicy niewykwalifikowani w
    owym czasie reprezentowali poziom nieosiągalny dla niektórych profesorów
    kontraktowych niektórych współczesnych uniwersytetów...

    ********
    To zdaje się budowa nowego mitu KSP. Wiem, sam słyszałem takie opinie
    (w szczególności Umerka). Robotnik oglądał, bo nie miał alternatywy
    jak przyszedł z ciężkiej pracy włączał telewizor (jak miał , tak to były
    czasy,
    że nie wszyscy mieli telewizory) i był kabaret - to musiało być śmiesznie.
    Oczywiście sam jestem zdania, że poziom "wyrafinowanej inteligencji"
    był wyższy, bo z nudów (telewizja nadawała od 17.00 do 21.00)
    ...i człowiek myślał.
    Studenci nawet w małych ośrodkach akademickich organizowali kabarety,
    teatry,
    zespoły jazzowe, później nowofalowe, radiowęzły, organizowali się w grupy
    fotograficzne i filmowe. Dziś nie ma czasu na myślenie.
    Bezwzględny co do wartości, poziom "społecznej inteligencji" spłaszczył się,
    więc może się okazać, że najmądrzejszy robotnik jest mądrzejszy od
    dowolnego
    profesora po WUMLU:). (Wiecie co to było?!)

    Na koniec
    Płakać nie ma co. Takie są prawa natury.
    ...i jeszcze raz odpowiedź na pytanie główne "TAK"