  • Data: 2011-02-23 18:45:58
    Temat: Re: Czy w telewizji siedz debile?
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik slawek7 napisał:
    > A powiedzcie co to jest że amerykanow traktuja jak nieuków. Bardzo
    > czesto slysze takie opinie.
    > Ale jakos to oni odkrywaja mnóstwo rzeczy, maja jednych z lepszych
    > lekarzy i uczelnie na któresie pchaja z calego swiata.
    >
    > To jaka jest prawda?

    Wiesz, trudno mieć dobrą opinię o inteligencji ludzi, którzy potrzebują
    instrukcji obsługi wyjaśniającej wszystkie idiotyczne przypadki. Gdyby
    tego nie było, to oburzony obywatel (chętnie występujący jako skończony
    idiota, wręcz dumny z tego) wystąpi od sądu o odszkodowanie za szkody
    moralne, nocne moczenie itp, jakie spowodowało u niego skorzystanie z
    produktu firmy "x".
    Podam przykład znany mi z przekazu rodzinnego - człowiek przy swoim domu
    zrobił na drzewie huśtawkę, taką zwykłą, dla dzieci. Przyszło dziecko
    sąsiada, zaczęło się bawić, spadło, złamało rękę. Sąsiad pozwał autora
    huśtawki do sądu o odszkodowanie i wygrał.
    Normalni to oni nie są.
    Zresztą dołowanie ludzkiej inteligencji przy pomocy ich programów TV też
    nie jest dobrą reklamą narodu jako takiego. Są wybitne jednostki ale
    reszta .... Programy TV robi się pod widza, głupie, dla głupków. Jest
    popyt, to i jest oferta. Zresztą nasza TV nie lepsza.
    Maciek