-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Bet <h...@b...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
Date: Sun, 04 Apr 2010 21:52:01 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 23
Message-ID: <hpaql4$kc3$1@news.onet.pl>
References: <4bb5b761$1@news.home.net.pl> <s...@d...wkurw.org>
<hp8f65$h2n$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<hp8lgu$7gq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<hpahf9$klg$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 217.8.188.161
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1270410724 20867 217.8.188.161 (4 Apr 2010 19:52:04 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Apr 2010 19:52:04 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1b1pre)
Gecko/20081006 Shredder/3.0a3
In-Reply-To: <hpahf9$klg$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2269952
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-04-04 19:12, p47 pisze:
> Dlaczego zatem akurat CR 320TD ma stanowic przeszkodę nie do pokonania,
> i "się nie nadaje"?
>
Wtrącę swoje kilka groszy.
Przez pewien czas zajmowałem się testowaniem na hamowaniach silników
turbo diesel common rail. Moim zadaniem było przede wszystkim techniczne
umożliwienie przeprowadzenia takich testów. ECU silnika pobiera sporą
ilość danych (często zależnych od siebie), którą należy dostarczyć lub
zasymulować.
Miałem też okazje testować silniki turbo diesel stosowane w łodziach,
jednak do tego zastosowania wybierano silniki z tradycyjną pompą
wtryskową. Taki silnik potrzebuje zasilania elektrycznego w zasadzie
wyłacznie do uruchomienia. W przypadku CR stale potrzebne jest zasilanie
i, tak jak pisałem, masa innych sygnałów. Ich zasymulowanie jest
oczywiście możliwe, ale pamiętaj, że pojawia się przy tej okazji masa
okablowania, połaczeń i dodatkowej elektroniki - czyli urządzeń, które z
zasady nie lubią wilgoci, a szczególnie wody morskiej.
--
Bet
Następne wpisy z tego wątku
- 04.04.10 21:51 Adam Płaszczyca
- 04.04.10 21:56 Krzysiek Kielczewski
- 04.04.10 21:56 Krzysiek Kielczewski
- 04.04.10 21:58 Robert Rędziak
- 04.04.10 22:00 Robert Rędziak
- 04.04.10 22:03 Robert Rędziak
- 04.04.10 22:10 Krzysiek Kielczewski
- 04.04.10 22:20 P_ablo
- 04.04.10 22:20 p47
- 04.04.10 22:55 Robert Rędziak
- 04.04.10 23:20 Robert Rędziak
- 04.04.10 23:21 Robert Rędziak
- 04.04.10 23:41 Adam Płaszczyca
- 04.04.10 23:43 Adam Płaszczyca
- 05.04.10 00:00 Robert Rędziak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=