  • Data: 2010-04-05 00:00:02
    Temat: Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 4 Apr 2010 23:41:46 +0200, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > A jaki problem ECU przełożyć?

    No jak już słynny Znawca Św... znaczy Piggybacków, włącza się do
    rozmowy, to odpowiem. Jednorazowo.

    Czy Ty naprawdę uważasz, że we wspomnianym BMW próbowali
    uruchomić N57 na starym Motronicu od M20? Jak zwykle masz
    wszystkich za idiotów, tylko zapomiałeś w lustro spojrzeć?

    r.