  • Data: 2023-05-08 19:41:23
    Temat: Re: Czy jest na pokładzie jakiś elektryk?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .05.2023 o 19:26 Piotr Gałka <p...@c...pl>
    pisze:

    > Deweloper na jakimś etapie mówił, że da takie zdjęcia, ale (przynajmniej
    > na razie) ich nie mam.
    > Ci co przeciągali siłę na drugą stronę też obiecali, że dostanę zdjęcie
    > - na razie nie mam.
    > Teraz już są kafelki na podłodze i ściany pomalowane.
    >
    > Ja się kompletnie nie wyrabiam w czasie. Wszystko co majstrzy potrzebują
    > (w sensie koncepcji, kolorów itp) jest na ostatnią chwilę bo znajduję na
    > to czas tylko w soboty i to nie wszystkie. A koncepcje (żona ustala z
    > synem) na tyle skomplikowane, że bez wykonania rysunków się nie da.
> [...]

    Pierwsza zasada z ekipami, żelazna konsekwencja.
    Tego głuchego telefonu, który opisujesz bym nie odpuścił. Jak mówiłeś, że
    coś ma być tak i tak zrobione, oni nie protestowali, to przy odbiorze nie
    płacisz aż nie będzie tak, jak było umówione.
    Jak nie masz na to czasu to zapłać komuś, kto w Twoim imieniu będzie
    egzekwował to co było ustalone.
    Inaczej nowe mieszkanie odchorujesz.

    TG