    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Czy da si? prze?y? z elektroniki?
    Date: Sun, 14 Sep 2014 23:23:23 +0200

    Pan A.L napisał:

    > Myslalem ze chcesz zalozyc firme...

    Nawiązując do sąsiedniej dyskusji o różnicach międzykontymentalnych
    zauważę, że tutaj też je widać. Ja ani przez chwilę tak nie myślałem.
    Więcej, sam często pchany czystą ciekawością, socjologiczną lub inną,
    zadaję sobie mnóstwo pytań. Podobnych do tego lub niepodobnych.

    Amerykanin, gdy pyta ile kosztuje ta fajoska żółta koparka, to wszyscy
    ziomale wokół myślą, że chce zakładać przedsiębiorstwo robót drogowych.

    Jarek

    --
    Takich pytań sto | babunia nie wyżera | Czy przewracając stolik
    bardzo dużo to, | prowiantów z fryżydera? | stryjaszek alkoholik