  • Data: 2014-09-15 13:31:11
    Temat: Re: Czy da się przeżyć z elektroniki?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i właśnie pytanie do nich: czy da się przeżyć u nas z produkcji
    > elektroniki na taką niewielką skalę?

    to wszystko zależy co będziesz produkował. suszarki - niema szans, inne
    przedmioty - zależy. Mam znajomego który jest naprawdę dobry, ale
    leniwy. Pracuje 2 godziny dziennie i to pozwala mu na skromne życie.
    wiecej mu się poprostu nie chce.
    Jeśli opanujesz cofanie licznków w samochodach, immobilajzery,
    dorabianie elektroniki do kluczyków - biznes masz stabilny i pewny.
    ostatnio proponowałem naprawy wszelkich sterowników za pomocą arduino.
    Sterownik pralki - conajmniej 100zł, pieca CO to 500-1000zł. Oczywiście
    zaraz ktoś wyskoczy z uprawnieniami, badaniami, ale o ile nie będziesz
    rozkręcał ogólnopolskiego biznesu - moim zdaniem da się obejść.
    Elektronika to bardzo rozległa dziedzina. jak znajdziesz nisze, miejsce
    dla siebie - spoko. jak masz wolne ruchy, zero smykałki do biznesu -
    niema szans

    ToMasz